Πολιτισμός

Ο Τζόνι Ντεπ θα αναλάβει την παραγωγή της πρώτης αγγλόφωνης μεταφοράς του The Master and Margarita

Ο Τζόνι Ντεπ θα αναλάβει την παραγωγή της πρώτης αγγλόφωνης μεταφοράς του The Master and Margarita

Ο Τζόνι Ντεπ επιστρέφει δυναμικά στον χώρο της κινηματογραφικής παραγωγής, αναλαμβάνοντας τη συμπαραγωγή της πρώτης αγγλόφωνης μεταφοράς του κλασικού έργου της ρωσικής λογοτεχνίας, The Master and Margarita, του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ. Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο του Διεθνούς

Ο Τζόνι Ντεπ επιστρέφει δυναμικά στον χώρο της κινηματογραφικής παραγωγής, αναλαμβάνοντας τη συμπαραγωγή της πρώτης αγγλόφωνης μεταφοράς του κλασικού έργου της ρωσικής λογοτεχνίας, The Master and Margarita, του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ. Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο του Διεθνούς φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ερυθράς Θάλασσας, όπου ο γνωστός ηθοποιός παρουσίασε το φιλόδοξο πρότζεκτ μέσω της εταιρείας του IN.2 Film σε συνεργασία με Tribune Pictures.

Παρότι προς το παρόν δεν έχει επιβεβαιωθεί αν ο ίδιος ο Ντεπ θα συμμετάσχει μπροστά από τις κάμερες, ούτε έχει ανακοινωθεί ο σκηνοθέτης ή ο σεναριογράφος της ταινίας, όπως αναφέρει το Deadline.

Στην παραγωγή πλαισιώνουν τον Ντεπ οι Στίβεν Ντούτερς και Στίβεν Μάλιτ για την IN.2 Film, καθώς και οι Σβετλάνα Ντάλι, Γκρέις Λοχ, Ναταλία Ρόγκαλ και Ρόμπερτ ΜακΛιν για την Tribune Pictures. Στην ομάδα των εκτελεστικών παραγωγών περιλαμβάνονται ο Νέβιν Σάλιντ, ο Άντριου Φόρμαν, ο Κωνσταντίν Έλκιν για τη World Visions, ο Μάικλ Παλέτα για την Tribune Pictures και ο αείμνηστος Μάικλ Λανγκ. Η νέα αυτή συνεργασία σηματοδοτεί και την επανένωση του Ντεπ με τη Σβετλάνα Ντάλι, η οποία είχε συμμετάσχει ως εκτελεστική παραγωγός των ταινιών Jeanne du Barry και Modì: Three Days on the Wing of Madness.

Το The Master and Margarita, γραμμένο στη δεκαετία του 30 υπό το καθεστώς του Στάλιν και κυκλοφόρησε πολλά χρόνια μετά τον θάνατο του Μπουλγκάκοφ, παραμένει ένα από τα πλέον εμβληματικά έργα της παγκόσμιας λογοτεχνίας του 20ού αιώνα. Η ιστορία που κινείται ανάμεσα στη Μόσχα του 1930 και στην Ιερουσαλήμ των ημερών του Πόντιου Πιλάτου, αφηγείται μια φανταστική, σατιρική ιστορία αγάπης, καλλιτεχνικής ελευθερίας και την αιώνια μάχη του καλού με το κακό. Με μεταφράσεις σε περισσότερες από 40 γλώσσες και πωλήσεις άνω των 100 εκατομμυρίων αντιτύπων, το έργο έχει επηρεάσει καλλιτέχνες όπως οι Rolling Stones, ο David Bowie, η Patti Smith και ο Federico Fellini.

Την ίδια στιγμή, ο Τζόνι Ντεπ συνεχίζει ακάθεκτος την καλλιτεχνική του πορεία. Πρόσφατα ολοκλήρωσε τα γυρίσματα της ταινίας Day Drinker, ενός θρίλερ δράσης της Lionsgate σε σκηνοθεσία Μαρκ Γουέμπ, στο πλευρό της Πενέλοπε Κρουζ. Επιπλέον, αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στην ταινία της Paramount Ebenezer: A Christmas Carol, μια κινηματογραφική διασκευή του κλασικού διηγήματος του Τσαρλς Ντίκενς,σε σκηνοθεσία Τι Γουέστ.

www.ertnews.gr

Θεσσαλία

Μπλόκο Μικροθηβών:

Ήταν έτοιμοι να κόψουν την Ελλάδα στα δυο- Προτάχθηκε η αναμονή Έντονη οργή και διάθεση κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων εκφράζουν οι αγρότες, μετά την αιφνιδιαστική αφαίρεση χρημάτων από προσωπικούς τραπεζικούς τους λογαριασμούς, χωρίς όπως καταγγέλλουν να έχει προηγηθεί

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio