Ελλάδα

Κίνηση: Στο κόκκινο Κηφισός, Παραλιακή και λεωφόρος Κηφισίας Καθυστερήσεις στην Αττική Οδό

Κίνηση: Στο κόκκινο Κηφισός, Παραλιακή και λεωφόρος Κηφισίας  Καθυστερήσεις στην Αττική Οδό

Μέχρι και μισή ώρα καθυστέρηση στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο και 20' προς Ελευσίνα στην Αττική Οδό - Δυσκολία στην κίνηση των οχημάτων και σε τμήματα της Μεσογείων και της Κατεχάκη Μεγάλα προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων καταγράφονται σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της

Μέχρι και μισή ώρα καθυστέρηση στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο και 20' προς Ελευσίνα στην Αττική Οδό - Δυσκολία στην κίνηση των οχημάτων και σε τμήματα της Μεσογείων και της Κατεχάκη

Μεγάλα προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων καταγράφονται σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αττικής, με την κίνηση να φτάνει στο κόκκινο σε πολλές περιοχές. Ειδικότερα, αυξημένη κυκλοφοριακή δυσχέρεια παρατηρείται στον Κηφισό, στη λεωφόρο Κηφισίας, στην Παραλιακή και στην Αττική Οδό.

Στον Κηφισό, συμφόρηση παρατηρείται στην κάθοδο από Αττική Οδό μέχρι τον Κορυδαλλό και στην άνοδο από τα ΚΤΕΛ μέχρι τη Νέα Ιωνία. Οι καθυστερήσεις στην Αττική Οδό από τις 9 το πρωί έφταναν από 20 λεπτά έως μισή ώρα στο ρεύμα προς αεροδρόμιο.

Αυξημένη κίνηση παρατηρείται στην κυκλοφορία των οχημάτων και στην Πειραιώς από το Μοσχάτο προς το λιμάνι

εικόνα που δείχνει χάρτη με την κίνηση στην Αττική

Εικόνα που δείχνει την αυξημένη κίνηση (κόκκινο πορτοκαλί) στην Αττική

Μεγάλες δυσκολίες αντιμετωπίζουν επίσης όσοι κινούνται σε τμήματα της λεωφόρου Μεσογείων και της Κατεχάκη. Στην Παραλιακή, μποτιλιάρισμα πολλών χιλιομέτρων καταγράφεται από τον Άλιμο προς το λιμάνι του Πειραιά, ενώ αυξημένη δυσχέρεια παρατηρείται στην κυκλοφορία των οχημάτων στην Πειραιώς από το ύψος του Μοσχάτου προς το λιμάνι.

Νωρίτερα το πρωί, λόγω φωτιάς που εκδηλώθηκε σε όχημα, διεπόπη η κυκλοφορία στη δεξιά λωρίδα της Ε.Ο. Αθηνών Λαμίας, στο ύψος της Μαλακάσας στο ρεύμα προς Αθήνα, καθώς καιστη λωρίδα έκτακτης ανάγκης.

Αττική: Οι οδικές αρτηρίες με αυξημένη κίνηση

Σύμφωνα με το δελτίο κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής παρατηρείται αυξημένη κίνηση σε:

Αθηνών-Κορίνθου/Λ. Αθηνών (έξοδος)
Αθηνών-Λαμίας (Αθηνών έως κόμβος Καλυφτάκη έξοδος)
Αθηνών-Λαμίας (κόμβος Καλυφτάκη έως Αθηνών είσοδος)
Αλεξάνδρας
Μεσογείων
Κατεχάκη (ρεύμα από Ηλιούπολη)
Λ. Κηφισίας (άνοδος)
Λ. Κηφισίας (κάθοδος)
Βασ. Σοφίας (άνοδος)
Βασ. Σοφίας (κάθοδος)
Βασ. Κωνσταντίνου
Λ. Συγγρού (άνοδος)
Λ. Ποσειδώνος (Αλίμου έως Καραϊσκάκη ρεύμα προς Πειραιά)
Λ. Σχιστού

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio