Ελλάδα

Μετρό: Πλήθος κόσμου στην πρεμιέρα της 24ωρης λειτουργίας των ΜΜΜ Αναλυτικά τα δρομολόγια

Μετρό: Πλήθος κόσμου στην πρεμιέρα της 24ωρης λειτουργίας των ΜΜΜ  Αναλυτικά τα δρομολόγια

Το πρώτο Σάββατο εφαρμογής του νέου μέτρου για 24ωρη λειτουργία του Μετρό και των υπόλοιπων αστικών συγκοινωνιών κύλησε ομαλά και με μεγάλη συμμετοχή Το πρώτο Σάββατο (13/9) εφαρμογής του νέου μέτρου για24ωρη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιώνκύλησε ομαλά και με μεγάλη

Το πρώτο Σάββατο εφαρμογής του νέου μέτρου για 24ωρη λειτουργία του Μετρό και των υπόλοιπων αστικών συγκοινωνιών κύλησε ομαλά και με μεγάλη συμμετοχή

Το πρώτο Σάββατο (13/9) εφαρμογής του νέου μέτρου για24ωρη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιώνκύλησε ομαλά και με μεγάλη συμμετοχή. Χιλιάδες πολίτες επέλεξαν τομετρό, το τραμ και τα λεωφορεία για να επιστρέψουν με ασφάλεια στα σπίτια τους, αξιοποιώντας για πρώτη φορά το διευρυμένο ωράριο.

Η 24ωρη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στόχο έχει οι επιβάτες να μην πιάνουν τιμόνι μετά την νυχτερινή τους έξοδο, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος και οι πιθανότητες για πρόκληση τροχαίων.

Καταλυτικός ο ρόλος των εργαζομένων

Μιλώντας στοΕΡΤΝews, o αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών,Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ανέφερε πως είναι δύσκολα αποδείξιμο αλλά πέρα για πέρα αληθινό ότι από σήμερα και κάθε Σάββατο κάποιες ζωές στους ελληνικούς δρόμους θα σωθούν ακριβώς επειδή οι εργαζόμενοι βάζουν τεράστια πλάτη για να έχουμε πλέον 24ωρο μετρό, 24ωρες γραμμές λεωφορείου και 24ωρο τραμ κάθε Σάββατο βράδυ.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και οι δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της ΣΤΑ.ΣΥ, Θανάση Κοτταρά, ο οποίος δήλωσε: Είμαστε πολύ χαρούμενοι για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί πρώτη φορά εφαρμόζουμε στο μετρό την 24ωρη λειτουργία του Σαββάτου και το δεύτερο και σημαντικότερο γιατί, απόψε χιλιάδες επιβάτες και ιδιαίτερα χιλιάδες νέοι αγκάλιασαν αυτή τη νυχτερινή λειτουργία των γραμμών 2 και 3 του μετρό, του τραμ και των λεωφορειακών γραμμών. Ο κ. Κοτταράς τόνισε ότι δεν ήταν κάτι εύκολο και απλό, καθώς χρειάστηκαν αρκετές αλλαγές και παραμετροποιήσεις στα συστήματά μας. Όπως είπε για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος εργάστηκαν 250 άτομα στη νυχτερινή λειτουργία.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση τουΥπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καταλυτικό ρόλο στη μετάβαση από την πιλοτική εφαρμογή στη μόνιμη λειτουργία είχαν οι εργαζόμενοι σε όλα τα μέσα, που με επαγγελματισμό και αίσθημα ευθύνης στήριξαν το εγχείρημα.

24ωρη λειτουργία Μετρό και Τραμ: Αναλυτικά τα δρομολόγια

Η24ωρηλειτουργία μέσων σταθερής τροχιάς αφορά τιςγραμμές 2 και 3του Μετρόκαι τιςγραμμές Τ6 και Τ7 του Τραμ.

Δείτε τους πίνακες με τη συχνότητα των δρομολογίων

24ωρη λειτουργία λεωφορείων: Τα δρομολόγια

Η24ωρηλειτουργία λεωφορείων, αφορά10 λεωφορειακές γραμμές,επιπλέον των υφιστάμενων γραμμών 24ωρης και νυχτερινής λειτουργίας.

Οι γραμμές 24ωρης λειτουργίας:

  • 221Πανεπιστημιούπολη Ακαδημία
  • 224Καισαριανή Ελ. Βενιζέλου
  • 421Άγιοι Ανάργυροι Αγία Παρασκευή
  • 608Γαλάτσι Ακαδημία Νεκρ. Ζωγράφου
  • 703Πειραιάς Αγ. Ανάργυροι Αγ. Ελευθέριος(μέσω Θηβών)
  • 842Πέραμα Στ. Κορυδαλλός
  • 049Πειραιάς Ομόνοια
  • Α15Στ. Λαρίσης Δάσος
  • Β11Πλ. Βάθη Ίλιον Πετρούπολη
  • Β12Στ. Αττική Άνω Λιόσια
  • 040Πειραιάς Σύνταγμα
  • 11Άνω Πατήσια Νέο Παγκράτι Νέα Ελβετία
  • Χ93Στ. Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού Αερολιμένας Αθηνών
  • Χ95Σύνταγμα Αερολιμένας Αθηνών
  • Χ96Πειραιάς Αερολιμένας Αθηνών
  • Χ97Αερολιμένας Αθηνών Στ. Ελληνικό

Οι μόνιμες γραμμές νυχτερινής λειτουργίας:

  • 400Πειραιάς Στ. Δουκίσσης Πλακεντίας
  • 500Πειραιάς Κηφισιά
  • 790Γλυφάδα Περιστέρι Ανθούπολη
  • Χ14Σύνταγμα Κηφισιά.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio