Ελλάδα

Επιτήδειοι παριστάνουν υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ και εξαπατούν πολίτες Θύμα τηλεφωνικής απάτης μιλά στο in

Επιτήδειοι παριστάνουν υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ και εξαπατούν πολίτες  Θύμα τηλεφωνικής απάτης μιλά στο in

Αποσπούν χρήματα και τιμαλφή από τα θύματά τους Τι συνιστά ο ΔΕΔΔΗΕ Ολοένα και αυξάνονται τα περιστατικά εξαπάτησης πολιτών από επιτήδειους που παριστάνουν υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ, με σκοπό να τους αποσπάσουν χρήματα.Το in, συνομίλησε με μία 45χρονη μητέρα ενός ανήλικου

Αποσπούν χρήματα και τιμαλφή από τα θύματά τους Τι συνιστά ο ΔΕΔΔΗΕ

Ολοένα και αυξάνονται τα περιστατικά εξαπάτησης πολιτών από επιτήδειους που παριστάνουν υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ, με σκοπό να τους αποσπάσουν χρήματα.

Το in, συνομίλησε με μία 45χρονη μητέρα ενός ανήλικου παιδιού, που έπεσε θύμα των υποτιθέμενων υπαλλήλων. Όπως αναφέρει, οι επιτήδειοι γνώριζαν το όνομά της, εκμαίευσαν την διεύθυνσή της και μέσα σε λίγα λεπτά, είχαν φτάσει κάτω από το σπίτι της.

Ναι μου λέει η κυρία Μ . Λέω η ίδια. Μου λέει είμαι από τον ΔΕΔΔΗΕ, σας έχουμε καλέσει για κάτι πολύ σοβαρό. Μία επιβεβαίωση στοιχείων. Μου λέει οδός Πελοποννήσου; Του λέω εγώ δε μένω Πελοποννήσου. Και δεν έμενα και ποτέ Πελοποννήσου. Μου λέει για θυμηθείτε μήπως είχατε κανένα μαγαζί γιατί εδώ λέει Πελοποννήσου. Του δίνω εγώ που μένω, την κανονική μου διεύθυνση. Ο λόγος που σας καλώ και μάλιστα Κυριακή είναι γιατί υπάρχει διαρροή στο σπίτι σας και υπάρχει περίπτωση να πάρετε φωτιά. Δε θέλω μου λέει να φοβηθείτε, αλλά θέλω να μου πείτε αν φοράτε παπούτσια. Του λέω εγώ όχι. Μου λέει είστε μόνη στο σπίτι; Του λέω εγώ ναι. Μου λέει είτε σίγουρη, γιατί αν δεν είστε μόνη, να βάλετε παπούτσια όλοι. Αυτός βολιδοσκοπούσε να δει αν είμαι μόνη στο σπίτι μου. Πραγματικά είχα φοβηθεί όμως. Με στέλνει στον πίνακα, μου λεγε κατέβασε αυτό το διακόπτη, ότι μου έλεγε το έκανα. Σε κάποια φάση μου λέει πηγαίνετε στην κουζίνα, ανοίξτε το μάτι που μαγειρεύετε πιο συχνά γιατί από την κουζίνα μου δείχνει ένδειξη διαρροή. Μου έλεγε πάρε ένα μπολ βάλε λαδόκολλα, μάζεψε τις μπαταρίες. Μετά μου έλεγε αν έχω χαρτονομίσματα στο σπίτι. Μιλάμε οι τύποι είναι επαγγελματίες. τονίζει, η 45χρονη.

Όπως περιγράφει στο in το θύμα των απατεώνων, ήταν έτοιμη να βγει από το σπίτι κρατώντας στα χέρια της πολύτιμα αντικείμενα και χρήματα, φοβούμενη ότι το σπίτι θα πάρει φωτιά όπως την είχαν προειδοποιήσει.

Ωστόσο αυτοί πρέπει να ερχόντουσαν που τους είχα δώσει τη διεύθυνσή μου. Πάω να κλειδώσω γιατί με έχει πιάσει πανικός. Και μου λέει είστε το ροζ σπίτι με τις σκάλες με το μπάρμπεκιου; Οπότε αντιλαμβάνομαι ότι αυτός είναι στο δρόμο. Δηλαδή είχαν φτάσει στις σκάλες μου.

Ο ΔΕΔΔΗΕ από την πλευρά του, ενημερώνει τους πολίτες πως ποτέ δεν προβαίνει σε τηλεφωνικές επικοινωνίες ζητώντας χρήματα ή τιμαλφή και πως η πλειοψηφία των υπηρεσιών παρέχεται πλέον διαδικτυακά. Τονίζει μάλιστα πως, σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας, οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ καλούνται να επικοινωνούν απευθείας με το επίσημο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας στο 800 400 4000.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio