Ελλάδα

Πέραμα: Ακόμα ένας τραυματισμός ναυτεργάτη Έπαθε ηλεκτροπληξία μετά από βραχυκύκλωμα

Πέραμα: Ακόμα ένας τραυματισμός ναυτεργάτη  Έπαθε ηλεκτροπληξία μετά από βραχυκύκλωμα

Εργατικό ατύχημα στο Πέραμα. Τραυματισμός ναυτεργάτη. Έπαθε ηλεκτροπληξία. Εργατικό ατύχημα, ευτυχώς όχι θανατηφόρο, ώρες μετά τον θανάσιμο τραυματισμό του 20χρονου καθαριστή μηχανής στο πλοίο Blue Star Chios, καταγγέλλουν ναυτεργατικά σωματεία.Σύμφωνα με τα σωματεία ΠΕΜΕΝ και

Εργατικό ατύχημα στο Πέραμα. Τραυματισμός ναυτεργάτη. Έπαθε ηλεκτροπληξία.

Εργατικό ατύχημα, ευτυχώς όχι θανατηφόρο, ώρες μετά τον θανάσιμο τραυματισμό του 20χρονου καθαριστή μηχανής στο πλοίο Blue Star Chios, καταγγέλλουν ναυτεργατικά σωματεία.

Σύμφωνα με τα σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ υπήρξε τραυματισμός ναυτεργάτη, μέλος του πληρώματος του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου Rigel VII, της ναυτιλιακής εταιρείας VENTOURIS FERRIES, στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος, που ευτυχώς δεν ήταν θανατηφόρος, λόγω της άμεσης επέμβασης μελών του πληρώματος που του έσωσαν τη ζωή.

Ο 29χρονος ναυτεργάτης που εργαζόταν στο Πέραμα έπαθε ηλεκτροπληξία και μεταφέρθηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο στο Φάληρο

Το ατύχημα σημειώθηκε κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών όταν ο 29χρονος ναύτης έπαθε ηλεκτροπληξία. Άμεσα μεταφέρθηκε στο Ιατρικό Κέντρο Φαλήρου, όπου και νοσηλεύεται. Η αιτία του τραυματισμού του ναυτεργάτη, είναι και πάλι η έλλειψη μέτρων ασφαλείας, η έλλειψη ενδεδειγμένου, κατάλληλου και προστατευτικού εξοπλισμού και η λογική ότι τα κέρδη των εφοπλιστών είναι πάνω από τη ζωή των ναυτεργατών, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εκδόθηκε.

Στις συγκεκριμένες εργασίες απαιτούνταν εξειδικευμένος εξοπλισμός, που δεν είχε διατεθεί, με αποτέλεσμα τη δημιουργία βραχυκυκλώματος και τον τραυματισμό του 29χρονου ναύτη, συμπληρώνουν.

Ναυτικό δυστύχημα με 20χρονο ναυτικό

Στο μεταξύ, δεμένο στην Ακτή Τζελέπη παραμένει το πλοίο Blue Star Chios στο οποίο σημειώθηκε το εργατικό δυστύχημα με τον 20χρονο ναυτικό, ο οποίος εγκλωβίστηκε σε υδατοστεγή πόρτα του υπόγειου γκαράζ του πλοίου.

Ο άτυχος νεαρός την ώρα της τραγωδίας έκανε εργασίες στο γκαράζ του πλοίου καθώς ήταν καθαριστής μηχανής. Κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, ο 20χρονος εγκλωβίστηκε στην υδατοστεγή συρόμενη πόρτα που συνδέεται με το μηχανοστάσιο με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του.

Πιθανόν, κάποιο αντικείμενο που έφερε επάνω του ή ο ρουχισμός του να πιάστηκε στην πόρτα και να την ενεργοποίησε, η οποία είναι σχεδιασμένη να σφραγίζει άμεσα ώστε να μην μπουν νερά στο πλοίο σε περίπτωση εισροής.

Τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ κήρυξαν την 24ωρη απεργία.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Με βάση το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην13 Δεκεμβρίου 2025, ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Κουρέτας επισκέφθηκε το μπλόκο των αγροτών στις Μικροθήβες, όπου τόνισε ότι τα αιτήματα των αγροτών και κτηνοτρόφων δεν περιορίζονται σε οικονομικές ενισχύσεις, αλλά αφορούν τη συνολική διασφάλιση του μέλλοντος και της βιωσιμότητας του πρωτογενούς τομέα, ασκώντας παράλληλα κριτική στην κυβερνητική πολιτική για το αυξημένο κόστος παραγωγής, τις ελλείψεις σε υποδομές και επιστημονικό...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Αν ο εμβολιασμός ήταν πράγματι «σταθερή και προσωπική θέση» του Περιφερειάρχη, γιατί δεν επιβλήθηκε εγκαίρως ως αδιαπραγμάτευτη στρατηγική πριν χαθούν 522.000 ζώα;

2. Πόση αξία έχουν οι διακηρύξεις περί «στήριξης μέχρι τέλους» όταν ο στρατηγικός σχεδιασμός, το επιστημονικό προσωπικό και οι υποδομές εξακολουθούν να απουσιάζουν στην πράξη;

3. Όταν οι πολιτικές θέσεις αναθεωρούνται εκ των υστέρων και παρουσιάζονται ως διαχρονική συνέπεια, ποιος τελικά αναλαμβάνει την ευθύνη για το κόστος και τις συνέπειες της καθυστέρησης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio