Ελλάδα

Ρόδος: Εργαζόμενος έπεσε θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από προϊστάμενό του Τι καταγγέλλει

Ρόδος: Εργαζόμενος έπεσε θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από προϊστάμενό του  Τι καταγγέλλει

Ο εργαζόμενος προχώρησε σε επίσημη καταγγελία στην Επιθεώρηση Εργασίας, περιγράφοντας πώς το περιστατικό τον κατέβαλε ψυχολογικά και τον ταπείνωσε στον χώρο εργασίας του Eργαζόμενος στη Ρόδο, ο οποίος πήγε στο σούπερ μάρκετ που δούλευε εκτός ωραρίου μαζί με τη σύντροφό

Ο εργαζόμενος προχώρησε σε επίσημη καταγγελία στην Επιθεώρηση Εργασίας, περιγράφοντας πώς το περιστατικό τον κατέβαλε ψυχολογικά και τον ταπείνωσε στον χώρο εργασίας του

Eργαζόμενος στη Ρόδο, ο οποίος πήγε στο σούπερ μάρκετ που δούλευε εκτός ωραρίου μαζί με τη σύντροφό του, κατήγγειλε ότι έπεσε θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από τον ίδιο του τον προϊστάμενο.

Όπως ανέφερε, ο προϊστάμενός του τον πλησίασε από πίσω, τον άγγιξε στα οπίσθια και αμέσως μετά, έκανε με το δάχτυλο την κίνηση της σιωπής, σαν να του έλεγε μην μιλήσεις.

Ο νεαρός εργαζόμενοςξεκίνησε να δουλεύει στο κατάστημα τον Ιανουάριο του 2024ως μερικώς απασχολούμενος υπάλληλος. Το γεγονός ότι ο άντρας ήταν προϊστάμενος του ενίσχυσε το κλίμα φόβου που βίωσε ο νεαρός όταν άρχισε να δέχεται ανεπίτρεπτες συμπεριφορές.

Του έστελνε μηνύματα με άσεμνο περιεχόμενο

Η πρώτη προσβλητική ενέργεια έγινε στις 8 Φεβρουαρίου 2024, όταν ο προϊστάμενος έστειλε στον εργαζόμενο μήνυμα στο κινητό του με άσεμνο και σεξιστικό περιεχόμενο.

Το μήνυμα αυτό, που έφερε ξεκάθαρο σεξουαλικό υπονοούμενο, προκάλεσε έντονη αμηχανία στον εργαζόμενο, ο οποίος, ίσως επειδή φοβόταν το γεγονός οτι ειναι υπεύθυνος του, δεν αντέδρασε.

Το περιστατικό που έφτασε τον νεαρό στα όρια του έγινεστις 20 Απριλίου 2024. Εκείνος επισκέφθηκε το κατάστημα εκτός ωραρίου, συνοδευόμενος από τη σύντροφό του όταν ο προϊστάμενος τονπλησίασε και χωρίς συναίνεση τον ακούμπησε στα οπίσθια.

Αμέσως μετά έφερε το δάχτυλό του στα χείλη του ζητώντας σιωπή και ψιθύρισε μια φράση με ξεκάθαρο σεξουαλικό και προσβλητικό περιεχόμενο. Το περιστατικό αυτό υπήρξε τραυματικό για τον εργαζόμενο, καθώς έγινε και μπροστά στην σύντροφο του.

Η επίσημη καταγγελία

Λίγες ημέρες αργότερα,ο εργαζόμενος προχώρησε σε επίσημη καταγγελία στην Επιθεώρηση Εργασίας.Στην αγωγή του, περιγράφει πώς το γεγονός τον κατέβαλε ψυχολογικά και τον ταπείνωσε στον χώρο εργασίας του, μπροστά στη σύντροφό του αλλά και σε συνάδελφό του.

Το Μονομελές Πρωτοδικείο Ρόδου εξέτασε την υπόθεση και κατέληξε ότι υπήρξε πράγματι προσβολή της αξιοπρέπειας του εργαζομένου. Στις 3 Σεπτεμβρίου 2025, εξέδωσε απόφαση με την οποίαυποχρέωσε τον πρώην προϊστάμενο να καταβάλει στον ενάγοντα το ποσό των 800 ευρώως αποζημίωση για ηθική βλάβη.

Το ποσό βέβαια ήταν μικρότερο από αυτό που ζητήθηκε αρχικά στην αγωγή, ωστόσο για τον εργαζόμενο είχε ιδιαίτερη σημασία ότι το δικαστήριοαναγνώρισε την προσβολή και τη σοβαρότητα του συμβάντος.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio