Ελλάδα

Ταλαιπωρία για εκατοντάδες ταξιδιώτες με νέες καθυστερήσεις στο Ελευθέριος Βενιζέλος Ουρές και στη Θεσσαλονίκη

Ταλαιπωρία για εκατοντάδες ταξιδιώτες με νέες καθυστερήσεις στο Ελευθέριος Βενιζέλος  Ουρές και στη Θεσσαλονίκη

Οι αφίξεις επηρεάζουν και τις αναχωρήσεις με τις καθυστερήσεις να ξεκινούν το πρωί από 30-40 λεπτά και κατά τη διάρκεια της μέρας να φτάνουν ή και να ξεπερνούν τις δύο ώρες Η ταλαιπωρία για εκατοντάδες ταξιδιώτες στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος συνεχίζεται και σήμερα

Οι αφίξεις επηρεάζουν και τις αναχωρήσεις με τις καθυστερήσεις να ξεκινούν το πρωί από 30-40 λεπτά και κατά τη διάρκεια της μέρας να φτάνουν ή και να ξεπερνούν τις δύο ώρες

Η ταλαιπωρία για εκατοντάδες ταξιδιώτες στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος συνεχίζεται και σήμερα Σάββατο, καθώς οι πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού καθυστερούν έως και μιάμισι ώρα. Χθες Παρασκευή πάνω από 250 πτήσεις πραγματοποιήθηκαν με καθυστέρηση.

Σύμφωνα με το flight radar, χθες το Ελευθέριος Βενιζέλος ήταν το πρώτος αεροδρόμιο στην Ευρώπη με τις περισσότερες καθυστερήσεις, 266 πτήσεις καθυστέρησαν. Το πρόβλημα επηρεάζει εκατοντάδες πτήσεις και φαίνεται πως θα παραταθεί.

Οι αφίξεις επηρεάζουν και τις αναχωρήσεις, αυτό πηγαίνει αλυσιδωτά κατά τη διάρκεια της ημέρας με τις καθυστερήσεις να ξεκινούν το πρωί από 30-40 λεπτά και κατά τη διάρκεια της μέρας να φτάνουν ή και να ξεπερνούν τις δύο ώρες.

Και στη Θεσσαλονίκη

Δεύτερη μέρα ταλαιπωρίας για τους ταξιδιώτες στη Θεσσαλονίκη, στο αεροδρόμιο Μακεδονία, με εκατοντάδες πτήσεις να πραγματοποιούνται με καθυστερήσεις.

Από την περασμένη Πέμπτη η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, μέσω του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, εφαρμόζει νέους κανόνες χωρητικότητας για την ασφάλεια και τη διαχείριση του εναέριου χώρου, οι οποίοι επιβαρύνουν άμεσα τη ροή των πτήσεων. Ουσιαστικά δηλαδή, έχει περιοριστεί ο αριθμός των ελέγχων των πτήσεων ανά ώρα, από 36 που ήλεγχαν οι ελεγκτές μέχρι πρόσφατα, τώρα ελέγχουν 28 πτήσεις ανά ώρα.

Τι λένε ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας αρχικά είχαν συμφωνήσει τους θερινούς μήνες να διαχειρίζονται 28 πτήσεις και έφτασαν να διαχειρίζονται από 34 έως 36 την ώρα παρότι η ονομαστική χωρητικότητα είναι 22. Οι ελεγκτές ζητούν συνάντηση με το υπουργείο. Η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ζητά να ενσωματωθούν, στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση της ΥΠΑ, οι προτάσεις που έχουν καταθέσει.

Μιλώντας στο ΕΡΤnews ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας αναφέρθηκε σε ένα σχέδιο δράσης, που ήδη υλοποιείται, και προβλέπει -μεταξύ άλλων- τη μετατροπή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας σε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου. Έτσι θα υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ευελιξία, μειώνονται οι δομές, άρα αποκτάει μια σύγχρονη διοίκηση ανέφερε ο κ. Δήμας.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Με βάση το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην13 Δεκεμβρίου 2025, ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Κουρέτας επισκέφθηκε το μπλόκο των αγροτών στις Μικροθήβες, όπου τόνισε ότι τα αιτήματα των αγροτών και κτηνοτρόφων δεν περιορίζονται σε οικονομικές ενισχύσεις, αλλά αφορούν τη συνολική διασφάλιση του μέλλοντος και της βιωσιμότητας του πρωτογενούς τομέα, ασκώντας παράλληλα κριτική στην κυβερνητική πολιτική για το αυξημένο κόστος παραγωγής, τις ελλείψεις σε υποδομές και επιστημονικό...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Αν ο εμβολιασμός ήταν πράγματι «σταθερή και προσωπική θέση» του Περιφερειάρχη, γιατί δεν επιβλήθηκε εγκαίρως ως αδιαπραγμάτευτη στρατηγική πριν χαθούν 522.000 ζώα;

2. Πόση αξία έχουν οι διακηρύξεις περί «στήριξης μέχρι τέλους» όταν ο στρατηγικός σχεδιασμός, το επιστημονικό προσωπικό και οι υποδομές εξακολουθούν να απουσιάζουν στην πράξη;

3. Όταν οι πολιτικές θέσεις αναθεωρούνται εκ των υστέρων και παρουσιάζονται ως διαχρονική συνέπεια, ποιος τελικά αναλαμβάνει την ευθύνη για το κόστος και τις συνέπειες της καθυστέρησης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio