Ελλάδα

Μάστιγα τα τροχαία ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους Μεγαλώνει η μαύρη λίστα των θυμάτων της ασφάλτου

Μάστιγα τα τροχαία ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους  Μεγαλώνει η μαύρη λίστα των θυμάτων της ασφάλτου

Τα τροχαία παραμένουν μια από τις πιο σκληρές πληγές στους ελληνικούς δρόμους. Βαρύς παραμένει ο φόρος αίματος στην άσφαλτο, με θανατηφόρα τροχαία, τραυματισμούς και εικόνες ωμής αδιαφορίας να εκτυλίσσονται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους.Παρά τις αυστηρότερες

Τα τροχαία παραμένουν μια από τις πιο σκληρές πληγές στους ελληνικούς δρόμους.

Βαρύς παραμένει ο φόρος αίματος στην άσφαλτο, με θανατηφόρα τροχαία, τραυματισμούς και εικόνες ωμής αδιαφορίας να εκτυλίσσονται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους.

Παρά τις αυστηρότερες ποινές και την εντατικοποίηση των ελέγχων από τις αρχές, η εικόνα στους ελληνικούς δρόμους παραμένει ζοφερή.

Δύο νέα περιστατικά, μέσα σε λίγες ώρες στη Θεσσαλονίκη, ήρθαν να υπενθυμίσουν με τον πιο σκληρό τρόπο την επικινδυνότητα και τις τραγικές συνέπειες της απερισκεψίας στο τιμόνι.

Δυτική Θεσσαλονίκη

Ατύχημα σημειώθηκε αργά το βράδυ του Σαββάτου (26/9) στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Αναγεννήσεως, όταν οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και έπεσε σε βιτρίνα μαγαζιού, με αποτέλεσμα αυτό να τυλιχτεί στις φλόγες.

Το όχημα αρχικά προσέκρουσε στη βιτρίνα του καταστήματος και, την ώρα που ο οδηγός έκανε όπισθεν για να απεγκλωβιστεί, τυλίχθηκε εν κινήσει στις φλόγες. Ο ίδιος κατάφερε να σωθεί την τελευταία στιγμή, πριν εγκλωβιστεί.

Ο οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, με ελαφρά τραύματα ενώ οι ανακριτικές αρχές ήδη συγκεντρώνουν καταθέσεις από αυτόπτες μάρτυρες, για τα ακριβή αίτια του σοβαρού ατυχήματος.

Συκιές

Παράλληλα, αστυνομικοί της Τροχαίας συνέλαβαν έναν 37χρονο που οδηγούσε επικίνδυνα στις Συκιές, προκαλώντας σοβαρές ζημιές σε οκτώ σταθμευμένα οχήματα.

Ο άνδρας αρνήθηκε να υποβληθεί σε αλκοτέστ, ενώ σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία.

Οι Αρχές συνεχίζουν την έρευνα για το περιστατικό.

Η Ελλάδα 3η στην Ε.Ε. σε θανατηφόρα τροχαία

Η Ελλάδα βρίσκεται στην 3η θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών με τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία. Από την αρχή του 2025 μέχρι και τον Ιούλιο, 248 άνθρωποι χάθηκαν στην άσφαλτο.

Παρά τα στοιχεία σοκ, παρά την αυστηροποίηση των ποινών και των προστίμων, η κατάσταση στους δρόμους της Αττικής, και όχι μόνο, παραμένει άκρως ανησυχητική. Το κόκκινο φανάρι παραβιάζεται συστηματικά.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio