Ελλάδα

Τον Οκτώβριο τα μέτρα για τις μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ

Τον Οκτώβριο τα μέτρα για τις μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ

Την ερχόμενη εβδομάδα συνάντηση του υπ. Ανάπτυξης με εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ Mέσα στον Οκτώβριο το υπουργείο Ανάπτυξης επιδιώκει να καταγραφούν εθελοντικές μειώσεις τιμών σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, ενώ συνεχίζονται οι έλεγχοι στα ράφια των σούπερ μάρκετ.Η

Την ερχόμενη εβδομάδα συνάντηση του υπ. Ανάπτυξης με εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ

Mέσα στον Οκτώβριο το υπουργείο Ανάπτυξης επιδιώκει να καταγραφούν εθελοντικές μειώσεις τιμών σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, ενώ συνεχίζονται οι έλεγχοι στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Η πρωτοβουλία της εθελοντικής μείωσης τιμών σε 1.000 κωδικούς εκτιμάται ότι θα αρχίσει να τρέχει εντός των πρώτων 10-15 ημερών του Οκτωβρίου και σύμφωνα με πληροφορίες θα διαρκέσει έως και το τέλος του χρόνου προκειμένου να καλύψει και την περίοδο των Χριστουγέννων.

Βέβαια ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, μιλώντας στο ΕΡΤnews, είπε ότι η πρωτοβουλία αυτή θα πρέπει να συνεχιστεί.

Πότε θα γίνει η συνάντηση με τους εκπροσώπου των σούπερ μάρκετ

Ο ίδιος γνωστοποίησε, δε, ότι την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου πρόκειται να συναντηθεί με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ, σημειώνοντας ότι έχει συναντηθεί με τους εκπροσώπους της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων, η οποία είναι θετική και πρόκειται να συμμετάσχει σε αυτή την υπόθεση.

Ως προς το εάν το υπουργείο εξετάζει κάποια μέτρα για την αναχαίτιση της ακρίβειας, ο κ. Θεοδωρικάκος είπετότι Έχω ανακοινώσει ένα μέτρο το οποίο θα συνεχίσει να τηρείται και είναι ότι δεν θα μπορούν να κάνουν προσφορές και εκπτώσεις σε προϊόντα τα οποία τους τελευταίους 3 μήνες έχουν κάνει ανατιμήσεις.

Και συμπλήρωσε πως πρόκειται για ένα μέτρο που ξέρω ότι πιέζει την αγορά και την πονάει, αλλά θα πρέπει να καταλάβουν ότι αυτό είναι απαραίτητο γιατί είναι μια μέθοδος για να σκέφτονται πάρα πολύ σοβαρά οι επιχειρήσεις προτού προβούν σε ανατιμήσεις

Αλλες δύο από τις πρωτοβουλίες που λήγουν στα τέλη του Οκτωβρίου, αφορούν στην υποχρέωση των σούπερ μάρκετ να ενημερώνουν για τυχόν ανατιμήσεις και να ανακοινώνονται και οι τιμές των οπωροκηπευτικών, ανέφερε και προσέθεσε ότι οι έλεγχοι στα σούπερ μάρκετ θα συνεχιστούν κανονικά.

Πηγή: ot.gr

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio