Ελλάδα

Δακτύλιος: Πότε επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας Ημέρες ισχύος του μέτρου και εξαιρέσεις

Δακτύλιος: Πότε επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας  Ημέρες ισχύος του μέτρου και εξαιρέσεις

Ποιες ώρες θα ισχύουν οι περιορισμοί της Τροχαίας - Οι ημέρες αναστολής των μέτρων - Για ποιες κατηγορίες οχημάτων δεν εφαρμόζεται ο Δακτύλιος Από τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου επανέρχεται ο Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας, ο οποίος αποτελεί μόνιμο μέτρο εδώ και πάνω από 40 χρόνια,

Ποιες ώρες θα ισχύουν οι περιορισμοί της Τροχαίας - Οι ημέρες αναστολής των μέτρων - Για ποιες κατηγορίες οχημάτων δεν εφαρμόζεται ο Δακτύλιος

Από τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου επανέρχεται ο Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας, ο οποίος αποτελεί μόνιμο μέτρο εδώ και πάνω από 40 χρόνια, γεγονός που θα βοηθήσει και στο έντονο κυκλοφοριακό που παρατηρείται στην πόλη.

Από τον Δακτύλιο εξαιρούνται οχήματα που διαθέτουν ειδικές άδειες από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής

Περιοχές εφαρμογής του Δακτυλίου είναι οι εξής λεωφόροι και οδοί:Αλεξάνδρας, Ζαχάρωφ, Μεσογείων, Φειδιππίδου, Μιχαλακοπούλου, Σπ. Μερκούρη, Βρυάξιδος, Υμηττού, Ηλ. Ηλιού, Αμβρ. Φραντζή, Ανδρ. Συγγρού, Χαμοστέρνας, Πειραιώς, Ιερά Οδός, Κωνσταντινουπόλεως, Αχιλλέως, Πλατεία Καραϊσκάκη, Καρόλου, Μάρνη, 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων), και Λ. Αλεξάνδρας.

Οι ημέρες και ώρες ισχύος των ως άνω περιοριστικών μέτρων αφορούν τις καθημερινές, Δευτέρα έως Πέμπτη από τις 07:00 το πρωί έως τις 20:00 το βράδυ και τηνΠαρασκευή από τις 07:00 έως τις 15:00 το μεσημέρι.

Τα Σάββατα, τις Κυριακές, τις επίσημες αργίες και τις ημέρες απεργίας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα μέτρα δεν ισχύουν.

Εξαιρέσεις

Από τον Δακτύλιο εξαιρούνται οχήματα που διαθέτουν ειδικές άδειες από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπ αριθμ. 195948 (07/10.10.2024, ΦΕΚ 5627, τ. Β).

Οι κάτοχοι μπορούν να εκδώσουν ειδικό σήμα για κατ εξαίρεση κυκλοφορία μέσω της ψηφιακής πύλης gov.gr, σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Το εν λόγωσήμα αφορά:

  • Αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και υβριδικά ηλεκτρικά, οχήματα φυσικού αερίου και υγραερίου.
  • Αυτοκίνητα EURO 6 (εκτός των παραπάνω τεχνολογιών), με εκπομπές CO κάτω από 120g/km (σύμφωνα με NEDC), ταξινομημένα έως 31.12.2020.
  • Αυτοκίνητα EURO 6 με εκπομπές CO κάτω από 145g/km (σύμφωνα με WLTP), ταξινομημένα από 01.01.2021 και μετά.

Υπενθυμίζεται ότι τα οχήματα που ανήκουν σε μόνιμους κατοίκους εντός του μικρού Δακτυλίου έχουν ειδικές ζώνες εισόδου εξόδου και λαμβάνουν ειδική κάρτα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων.

Για τα Ι.Χ. και φορτηγά ιδιωτικής χρήσης επιτρέπεται η εκ περιτροπής κυκλοφορία τους με βάση το μονό ή ζυγό τελευταίο ψηφίο πινακίδας, με όριο τους 2,2 τόνους.

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Λάρισα: Ανήλικος

Συνελήφθη, χθες (15-12-2025) το απόγευμα στη Λάρισα, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών, ένας ανήλικος ημεδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio