Ελλάδα

Αυξημένη η κίνηση στους δρόμους λόγω της απεργίας Ουρές χιλιομέτρων σε Κηφισό και βασικές λεωφόρους

Αυξημένη η κίνηση στους δρόμους λόγω της απεργίας  Ουρές χιλιομέτρων σε Κηφισό και βασικές λεωφόρους

Μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων στον Κηφισό και στα δύο ρεύματα - Στο κόκκινο κεντρικοί λεωφόροι του λεκανοπεδίου Με υπομονή καλούνται να οπλιστούν για ακόμη μία ημέρα οι οδηγοί που κινούνται στο οδικό δίκτυο της Αττικής, καθώς η κίνηση το πρωί της Τρίτης (14/10) είναι αρκετά

Μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων στον Κηφισό και στα δύο ρεύματα - Στο κόκκινο κεντρικοί λεωφόροι του λεκανοπεδίου

Με υπομονή καλούνται να οπλιστούν για ακόμη μία ημέρα οι οδηγοί που κινούνται στο οδικό δίκτυο της Αττικής, καθώς η κίνηση το πρωί της Τρίτης (14/10) είναι αρκετά αυξημένη, ειδικά σε βασικές αρτηρίες του Λεκανοπεδίου.

Η μεγαλύτερη επιβάρυνση εντοπίζεται, όπως σχεδόν σε καθημερινή βάση, στη λεωφόρο Κηφισού, όπου τα προβλήματα είναι εκτεταμένα και στα δύο ρεύματα, με τις ουρές να γράφουν ήδη τα πρώτα χιλιόμετρα.

Οι σημαντικότερες καθυστερήσεις καταγράφονται στην άνοδο, από τη Λεωφόρο Αθηνών έως και τη Λυκόβρυση, με τα οχήματα να κινούνται με χαμηλές ταχύτητες και κατά διαστήματα να ακινητοποιούνται πλήρως.

Αυξημένη είναι η κυκλοφορία και στη Λεωφόρο Αθηνών, όπου η κίνηση παρουσιάζει σημαντική δυσχέρεια και στα δύο ρεύματα, ξεκινώντας από το Χαϊδάρι και φτάνοντας έως τον Σκαραμαγκά.

Με μηδενικές ταχύτητες στο κέντρο

Το κυκλοφοριακό κομφούζιο δεν λείπει ούτε από το κέντρο της Αθήνας, με τη Βασιλέως Κωνσταντίνου στο ύψος του Χίλτον να παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα ροής, καθώς οι ουρές των οχημάτων επεκτείνονται κατά μήκος της λεωφόρου.

Στη λεωφόρο Συγγρού, οι οδηγοί αντιμετωπίζουν μικρές, αλλά αισθητές καθυστερήσεις στο ρεύμα καθόδου, από τον Νέο Κόσμο έως και τους Στύλους του Ολυμπίου Διός, ενώ και η λεωφόρος Αλεξάνδρας παρουσιάζει τμηματική συμφόρηση, κυρίως στο ρεύμα ανόδου από το Πεδίον του Άρεως.

Ιδιαίτερα επιβαρυμένη είναι και η κυκλοφορία των οχημάτων στη λεωφόρο Κηφισίας, με τα μεγαλύτερα προβλήματα να παρατηρούνται στο ρεύμα προς Αθήνα. Οι καθυστερήσεις ξεκινούν από το ύψος του Αμαρουσίου και συνεχίζονται έως τον κόμβο της Βασιλίσσης Σοφίας, με τους οδηγούς να κινούνται με πολύ χαμηλές ταχύτητες.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio