Πολιτική

Ν.Ταχιάος: Πλήρεις οι μελέτες για την τοποθέτηση του ραντάρ στο νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι

Ν.Ταχιάος: Πλήρεις οι μελέτες για την τοποθέτηση του ραντάρ στο νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι

Ο χώρος για την τοποθέτηση του ραντάρ στον υπό κατασκευή Νέο Αερολιμένα Ηρακλείου, στο Καστέλλι, επιλέχθηκε μετά από πλήρεις μελέτες και εξυπηρετεί πρωτίστως την ασφάλεια της αεροπλοΐας, επεσήμανε μεταξύ άλλων ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος,

Ο χώρος για την τοποθέτηση του ραντάρ στον υπό κατασκευή Νέο Αερολιμένα Ηρακλείου, στο Καστέλλι, επιλέχθηκε μετά από πλήρεις μελέτες και εξυπηρετεί πρωτίστως την ασφάλεια της αεροπλοΐας, επεσήμανε μεταξύ άλλων ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή.

Ο κ. Ταχιάος τόνισε ότι γύρω από το θέμα αυτό έχει αναπτυχθεί μεγάλη παραφιλολογία, αναφέροντας ότι: "όλες αυτές οι συζητήσεις καταλήγουν, στη μεγάλη καθυστέρηση ενός έργου, στο να τορπιλιστεί ένα έργο, στο να υπάρξουν πολύ σημαντικές οικονομικές υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου έναντι αυτών που εκτελούν το έργο.

Το αποτέλεσμα το οποίο θα δείτε στο Ηράκλειο θα είναι ένα εξαιρετικό αεροδρόμιο και κυρίως ένα ασφαλές αεροδρόμιο. Διότι το που θα μπει το ραντάρ είναι πρωτίστως ζήτημα ασφαλείας της λειτουργίας του αεροδρομίου και δεν αφορά ούτε κάποιον ιδιώτη, ούτε το Δημόσιο. Αφορά την αεροπλοΐα και τους ανθρώπους οι οποίοι εμπιστεύονται τις μετακινήσεις τους στα αεροπλάνα".

Όπως επεσήμανε, έχουν μελετηθεί εγκαίρως στο σύνολο τους οι εγκαταστάσεις του νέου αεροδρομίου και έγινε η βέλτιστη επιλογή του χώρου.

Για το θέμα των μελετών σημείωσε ότι: "Παρά την παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί, δεν υπάρχει κανένα έλλειμμα στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκε το ζήτημα στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, αλλά και οι μελετητές από την πλευρά τους εξάντλησαν όλα τα δυνατά ενδεχόμενα, έγινε πλήρης παρουσίαση. Όμως, υπήρξε από την άλλη πλευρά, μία ακρότητα και μία παραφιλολογία, την οποία το Κομμουνιστικό Κόμμα φρόντισε να αντιγράψει προσθέτοντας την γνωστή του "σως ΚΚΕ" από πάνω", ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος.

Όσον αφορά στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του νέου αεροδρομίου, ο Υφυπουργός Υποδομών υπενθύμισε ότι το Ελληνικό Δημόσιο συμμετέχει στην εταιρεία παραχώρησης με ποσοστό άνω του 44%.

Πηγή: capital.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio