Πολιτική

Σ. Ζαχαράκη: Για εμάς, βρίσκεται στην ίδια προτεραιότητα κάθε σχολείο, οποιασδήποτε βαθμίδας, οπουδήποτε στην Ελλάδα

Σ. Ζαχαράκη: Για εμάς, βρίσκεται στην ίδια προτεραιότητα κάθε σχολείο, οποιασδήποτε βαθμίδας, οπουδήποτε στην Ελλάδα

Με τον καθιερωμένο αγιασμό άρχισε σήμερα, Πέμπτη, η νέα σχολική χρονιά, 2025-26 για τους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων της επικράτειας. Με την ευκαιρία αυτή, η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη βρέθηκε στην Ξάνθη. Συγκεκριμένα, η υπουργός

Με τον καθιερωμένο αγιασμό άρχισε σήμερα, Πέμπτη, η νέα σχολική χρονιά, 2025-26 για τους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων της επικράτειας. Με την ευκαιρία αυτή, η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη βρέθηκε στην Ξάνθη.

Συγκεκριμένα, η υπουργός παραβρέθηκε στον αγιασμό πέντε σχολείων: στο 13ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο, στο 11ο Δημοτικό και 1ο Ειδικό Δημοτικό "Μαριέττα Γιαννάκου", στο 5ο Γυμνάσιο και 4ο Γενικό Λύκειο "Μαριέττα Γιαννάκου" και στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία της Ξάνθης (1ο Γυμνάσιο και 2ο Γενικό Λύκειο).

"Βρίσκομαι στην Ξάνθη για έναν ξεχωριστό λόγο, την έναρξη της σχολικής χρονιάς", ανέφερε η κυρία Ζαχαράκη κατά τον αγιασμό στο Δημόσιο Ωνάσειο Γυμνάσιο Ξάνθης. Έκανε λόγο για "ειδοποιό διαφορά" της φετινής σχολικής χρονιάς τη λειτουργία 12 νέων, δημόσιων σχολείων, των Δημοσίων Ωνάσειων Σχολείων και παράλληλα, τόνισε ότι για το υπουργείο "βρίσκεται την ίδια προτεραιότητα κάθε σχολείο, οποιασδήποτε βαθμίδας, οπουδήποτε στην Ελλάδα".

Όπως ανέφερε η κυρία Ζαχαράκη απευθυνόμενη στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, "πίσω από το νέο εγχείρημα, το νέο αυτό δημόσιο σχολείο, υπάρχει πολλή δουλειά από πίσω", ώστε να είναι έτοιμα όλα την πρώτη ημέρα. Η υπουργός έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο κομμάτι της λειτουργίας των ομίλων: "Θα κάνετε πράγματα το απόγευμα, που θα σας βοηθήσουν να διευρύνεται το πνεύμα σας, να αναπτύξετε μία δεξιότητα, να κάνετε κάτι το οποίο αγαπάτε πολύ, έναν όμιλο, που θα σας κάνει να δεθείτε ακόμα περισσότερο μεταξύ σας, αλλά και με παιδιά της γειτονιάς. Γιατί θέλουμε το σχολείο αυτό να είναι ανοικτό στην κοινωνία και θα είναι".

Η κυρία Ζαχαράκη μίλησε για τα καινούρια βιβλία της Πληροφορικής, αλλά και το νέο μάθημα του γυμνασίου, την Οικονομία. "Σας χρειάζεται, γιατί μαθαίνετε πολύ βασικούς όρους, τι σημαίνει Οικονομία, τι σημαίνει "τα βγάζω πέρα με τα οικονομικά μου", αλλά να ξέρετε και πολύ βασικά πράγματα για το μετά", είπε χαρακτηριστικά.

Ακόμη, αναφέρθηκε στη διαδικασία επιλογής του εγχειριδίου για κάθε μάθημα για την επόμενη σχολική χρονιά, στο πλαίσιο του πολλαπλού βιβλίου, αλλά και στο νέο πρόγραμμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη που θα υλοποιηθεί στα σχολεία.

Η υπουργός Παιδείας κατέληξε ότι πέραν αυτών, "την πραγματική διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι" και ευχήθηκε σε όλους καλή σχολική χρονιά.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η κυρία Ζαχαράκη, στο πλαίσιο της επίσκεψης της στην Ξάνθη, επισκέφθηκε και μειονοτικά σχολεία της περιοχής.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή: capital.gr

Θεσσαλία

Μπλόκο Μικροθηβών:

Ήταν έτοιμοι να κόψουν την Ελλάδα στα δυο- Προτάχθηκε η αναμονή Έντονη οργή και διάθεση κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων εκφράζουν οι αγρότες, μετά την αιφνιδιαστική αφαίρεση χρημάτων από προσωπικούς τραπεζικούς τους λογαριασμούς, χωρίς όπως καταγγέλλουν να έχει προηγηθεί

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio