Αθλητισμός

Αιχμές και παρέμβαση των τουρκικών ΜΜΕ προς την ομοσπονδία μπάσκετ μετά το Eurobasket

Αιχμές και παρέμβαση των τουρκικών ΜΜΕ προς την ομοσπονδία μπάσκετ μετά το Eurobasket

Τα ΜΜΕ στην Τουρκία παρεμβαίνουν και εγκαλούν την Ομοσπονδία μπάσκετ της χώρας με αφορμή την πολιτική της στο... μάρκετινγκ μετά το Eurobasket! Η Τουρκία επέστρεψε από το Eurobasket 2025 με το αργυρό μετάλλιο, μετά την ήττα της από τη Γερμανία στο μεγάλο τελικό, έχοντας πρώτα αποκλείσει

Τα ΜΜΕ στην Τουρκία παρεμβαίνουν και εγκαλούν την Ομοσπονδία μπάσκετ της χώρας με αφορμή την πολιτική της στο... μάρκετινγκ μετά το Eurobasket!

Η Τουρκία επέστρεψε από το Eurobasket 2025 με το αργυρό μετάλλιο, μετά την ήττα της από τη Γερμανία στο μεγάλο τελικό, έχοντας πρώτα αποκλείσει την Ελλάδα στα ημιτελικά.

Μάλιστα, με την επιστροφή της αποστολή στη χώρα, η ομάδα αποθεώθηκε από τον κόσμο κατά την άφιξή της, ωστόσο λίγες μέρες μετά φαίνεται πως ξέσπασε εμφύλιος.

Ο λόγος; Η μη κεφαλαιοποίηση της επιτυχίας, με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Basketfaul να αναφέρει σε έντονο ύφος πως δεν έχει αξιοποιηθεί το κλίμα ενθουσιασμού στη χώρα μετά το Eurobasket 2025.

Τι αναφέρει το δημοσίευμα στην Τουρκία

Πού είναι οι φανέλες του Σενγκούν και του Όσμαν; Αν ήμασταν εμείς η ομοσπονδία, το πρώτο πράγμα που θα κάναμε γυρίζοντας από το Eurobasket θα ήταν να υπογράψουμε συμβόλαιο με κατασκευαστή για να κυκλοφορήσουν οι φανέλες της εθνικής, με τα ονόματα των παικτών που έφεραν περηφάνια και ενθουσιασμό στην Τουρκία, αναφέρει χαρακτηριστικά η ιστοσελίδας Basketfaul και συμπληρώνει σε έντονο ύφος: Όταν λέγαμε προχθές ότι ελπίζουμε η ομοσπονδία να εκμεταλλευτεί την ατμόσφαιρα μετά το Eurobasket, εννοούσαμε τέτοιες κινήσεις. Ξυπνήστε!.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio