Αθλητισμός

Έκαναν graffiti τον Ζοσέ Μουρίνιο στη Λισαβόνα (pic)

Έκαναν graffiti τον Ζοσέ Μουρίνιο στη Λισαβόνα (pic)

Οπαδοί της Μπενφίκα θέλοντας να δείξουν την εκτίμησή τους προς τον Ζοσέ Μουρίνιο έφτιαξαν ένα εντυπωσιακό graffiti, λίγες μέρες μετά την επιστροφή του στον πάγκο της Μπενφίκα μετά από 25 χρόνια. Η νέα εποχή στη Μπενφίκα με τον Ζοσέ Μουρίνιο στον πάγκο ξεκίνησε με τον καλύτερο

Οπαδοί της Μπενφίκα θέλοντας να δείξουν την εκτίμησή τους προς τον Ζοσέ Μουρίνιο έφτιαξαν ένα εντυπωσιακό graffiti, λίγες μέρες μετά την επιστροφή του στον πάγκο της Μπενφίκα μετά από 25 χρόνια.

Η νέα εποχή στη Μπενφίκα με τον Ζοσέ Μουρίνιο στον πάγκο ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, τόσο αγωνιστικά όσο και στην σχέση του με κόσμο της ομάδας.

Ο 62χρονος τεχνικός, που έπειτα από 25 χρόνια επέστρεψε στον σύλλογο όπου έκανε τα πρώτα του βήματα στην προπονητική, φαίνεται να έχει κερδίσει ήδη την εμπιστοσύνη και την αγάπη των φιλάθλων.

Στο πρώτο του παιχνίδι στο Ντα Λουζ, η Μπενφίκα επικράτησε με 3-0 της AVS, με τον Βαγγέλη Παυλίδη να πραγματοποιεί εξαιρετική εμφάνιση, πετυχαίνοντας ένα γκολ και μοιράζοντας δύο ασίστ. Το νικηφόρο ντεμπούτο δημιούργησε αισιοδοξία για τη συνέχεια της σεζόν, με τους οπαδούς να εκδηλώνουν με ξεχωριστό τρόπο τη στήριξή τους στον Μουρίνιο.

Στη Λισαβόνα αποκαλύφθηκε μία μεγάλη τοιχογραφία, όπου απεικονίζεται ο Special One μαζί με έναν βασιλικό αετό, σύμβολο της Μπενφίκα. Η κίνηση αυτή αποδεικνύει πόσο γρήγορα οι φίλοι της ομάδας ταυτίστηκαν με τον Πορτογάλο τεχνικό, που επιστρέφει σε γνώριμα λημέρια με στόχο να οδηγήσει τον σύλλογο σε νέες επιτυχίες.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio