Αθλητισμός

Το Netflix και το Champions League: Η επανάσταση που σκέφτεται η UEFA στα τηλεοπτικά (pics)

Το Netflix και το Champions League: Η επανάσταση που σκέφτεται η UEFA στα τηλεοπτικά (pics)

H UEFA προσπαθεί να αναδείξει ακόμη περισσότερο το προϊόν της και εξετάζει μια επαναστατική ιδέα στα τηλεοπτικά δικαιώματα του Champions League Η UEFA έχει καταφέρει να εκτοξεύσει το προϊόν της τα τελευταία χρόνια και να έχει τεράστια έσοδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα στις

H UEFA προσπαθεί να αναδείξει ακόμη περισσότερο το προϊόν της και εξετάζει μια επαναστατική ιδέα στα τηλεοπτικά δικαιώματα του Champions League

Η UEFA έχει καταφέρει να εκτοξεύσει το προϊόν της τα τελευταία χρόνια και να έχει τεράστια έσοδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Παρόλα αυτά, η ευρωπαϊκή ομοσπονδία ψάχνει τρόπους για να γίνει ακόμη πιο σπουδαίο το προϊόν της και να έχει ακόμη μεγαλύτερα έσοδα. Τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Champions League, αλλά και των υπόλοιπων διοργανώσεων της αποφέρουν εμπορικά έσοδα δισεκατομμυρίων ευρώ με περίπου 100 διαφορετικούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς σε όλο τον κόσμο να αγοράζουν πακέτα.

Παρόλα αυτά, δημοσίευμα του Bloomberg υποστηρίζει πως η αρμόδια αρχή του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου αναζητά μια αλλαγή στον τρόπο πώλησης αυτών των υπηρεσιών, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει παρόχους streaming όπως το Amazon και το Netflix. Οι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς και οι streamers θα μπορούν πλέον να υποβάλλουν προσφορές για δικαιώματα σε πολλές αγορές ταυτόχρονα.

Επιθυμία της UEFA είναι να επιτρέψει στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και τις εταιρείες streaming να συμμετέχουν σε πολλαπλές αγορές ταυτόχρονα, κάτι που ήταν δύσκολο με τους παλιούς κανονισμούς. Αξίζει να σημειωθεί πως ήδη η UEFA τρέχει τις επαφές και τις συζητήσεις για κάτι τέτοιο με την εκκίνηση να γίνεται από το Champions League που είναι και το πιο ακριβό προϊόν της ομοσπονδίας.

Oι σκέψεις για επαναστατική ιδέα με Netflix και Amazon στο Champions League:

Οι μεγάλες πλατφόρμες streaming προσθέτουν όλο και περισσότερο μεγάλα αθλητικά γεγονότα στο πρόγραμμά τους, αλλά μέχρι στιγμής επικεντρώνονται κυρίως σε κορυφαίους αγώνες και όχι σε πακέτα ολόκληρης της σεζόν.

Η ώθηση για αλλαγή στη διαδικασία υποβολής προσφορών έρχεται επίσης μετά την εισαγωγή της League Phase στο Champions League την περασμένη σεζόν. Αυτό οδήγησε σε αύξηση 18% στα έσοδα από ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές στις έξι κορυφαίες αγορές της.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio