Αθλητισμός

Μόντριτς: Πετάει και η φανέλα του στη Μίλαν

Μόντριτς: Πετάει και η φανέλα του στη Μίλαν

Η τρίτη εμφάνιση της Μίλαν σημειώνει άνοδο 44% σε σχέση με πέρυσι Η 14 του Κροάτη, Λούκα Μόντριτς, έχει κάνει Sold out. Ο Λούκα Μόντριτς ήρθε το καλοκαίρι στη Μίλαν και άλλαξε την καθημερινότητα του συλλόγου μέσα σε λίγες εβδομάδες. Παρά το γεγονός ότι πολλοί υποδέχθηκαν τη

Η τρίτη εμφάνιση της Μίλαν σημειώνει άνοδο 44% σε σχέση με πέρυσι Η 14 του Κροάτη, Λούκα Μόντριτς, έχει κάνει Sold out.

Ο Λούκα Μόντριτς ήρθε το καλοκαίρι στη Μίλαν και άλλαξε την καθημερινότητα του συλλόγου μέσα σε λίγες εβδομάδες. Παρά το γεγονός ότι πολλοί υποδέχθηκαν τη μεταγραφή με δισταγμό, θεωρώντας πως πρόκειται για έναν σταρ που θα έκλεινε την καριέρα του στην Ιταλία, η πραγματικότητα τους διέψευσε.

Με δηλώσεις ταπεινότητας και πάθους η Μίλαν δεν είναι για τη μετριότητα, ήρθα να κερδίζω και με εμφανίσεις γεμάτες ενέργεια, ο Κροάτης απέδειξε ότι η δίψα του παραμένει άσβεστη. Ο μέσος όρος βαθμολογίας του, 7,1, μιλά από μόνος του.

Η επιρροή του ωστόσο δεν περιορίζεται στον αγωνιστικό χώρο. Ο Μόντριτς έχει γίνει ήδη εμπορικό φαινόμενο για τη Μίλαν. Οι φανέλες με το όνομά του και τον αριθμό 14 είναι Sold out σε όλες τις εκδοχές, ξεπερνώντας εκείνες του Ραφαέλ Λεάο, που μέχρι πέρυσι ήταν ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς των πωλήσεων μετά την αποχώρηση του Σάντρο Τοναλί. Στην τρίτη θέση ακολουθεί ο Κρίστιαν Πούλισικ, σύμβολο της απήχησης του συλλόγου στην αμερικανική αγορά.

Το μεγάλο μπαμ έγινε με την τρίτη εμφάνιση, την κίτρινη φανέλα, εμπνευσμένη από τη σεζόν 1995-96, όταν η Μίλαν κατέκτησε το 15ο της σκουντέτο. Η φανέλα αυτή δεν είναι απλώς ένα προϊόν: είναι μια δήλωση ιστορίας και ταυτότητας. Μέσα σε λίγες ημέρες, οι πωλήσεις της εκτοξεύθηκαν, καταγράφοντας αύξηση 44% σε σύγκριση με την περσινή τρίτη εμφάνιση. Μετά τη νίκη επί της Μπολόνια οι αγορές αυξήθηκαν κατά 98%, ενώ μετά τον αγώνα με την Ουντινέζε σημειώθηκε ακόμη μια άνοδος της τάξης του 32%.

Η Μίλαν έχει τα τελευταία χρόνια επενδύσει ιδιαίτερα στο λανσάρισμα της τρίτης εμφάνισης, επιλέγοντας χρώματα και σχέδια που ξεφεύγουν από τα παραδοσιακά ερυθρόμαυρα. Συχνά μάλιστα συνδέει το σχέδιο με κοινωνικά ή ιστορικά μηνύματα, από την ένταξη και τη διαφορετικότητα έως αναφορές σε ένδοξες στιγμές του συλλόγου. Το κίτρινο του 2025 είναι έντονο, φορτισμένο με αναμνήσεις και ταυτόχρονα μοντέρνο, κάτι που φαίνεται να συγκινεί τόσο τους Ιταλούς φιλάθλους όσο και το διεθνές κοινό.

Τα στοιχεία πωλήσεων δείχνουν ότι το 58% των φανελών αγοράζονται εκτός Ιταλίας, κάτι που αναδεικνύει τη διεθνή απήχηση του brand της Μίλαν. Ο Μόντριτς, με την αίγλη του από τη Ρεάλ Μαδρίτης και την τεράστια καριέρα του στο Champions League, έχει λειτουργήσει ως μαγνήτης για φιλάθλους σε ολόκληρο τον κόσμο, από την Ισπανία και την Κροατία μέχρι την Ασία και τις ΗΠΑ.

Η σύνδεση του Μόντριτς με την κίτρινη φανέλα είναι ακόμη πιο έντονη, καθώς με αυτήν πέτυχε το πρώτο του γκολ με τους ροσονέρι. Ένα τέρμα που πανηγυρίστηκε δεόντως από τους φιλάθλους και ενίσχυσε ακόμη περισσότερο τη συμβολική της αξία.

Επένδυση που αποδίδει

Η Μίλαν, σε μια εποχή που τα έσοδα από το merchandising παίζουν καθοριστικό ρόλο, βλέπει την επένδυση στον Μόντριτς να αποδίδει πολλαπλάσια. Όχι μόνο στον αγωνιστικό χώρο, όπου η εμπειρία και η ποιότητά του ενισχύουν το κέντρο, αλλά και στο εμπορικό κομμάτι, όπου η 14 έχει γίνει το πιο περιζήτητο προϊόν. Η συνύπαρξή του με τον Λεάο και τον Πούλισικ, που επίσης έχουν μεγάλη απήχηση στις αγορές, δίνει στη Μίλαν μια εμπορική τριάδα που λίγες ομάδες στην Ευρώπη μπορούν να ανταγωνιστούν.

Για τον Μόντριτς, που έχει ζήσει και κατακτήσει σχεδόν τα πάντα, αυτή η νέα σελίδα μοιάζει με επιβεβαίωση της διαχρονικής του αξίας. Για τη Μίλαν, είναι μια σπάνια περίπτωση όπου το γήπεδο και η αγορά κινούνται στον ίδιο ρυθμό: εκείνον ενός παγκόσμιου θρύλου που συνεχίζει να γράφει ιστορία.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio