Αθλητισμός

Το επικοινωνιακό παιχνίδι του Λεμπρόν Τζέιμς που κατέληξε σε κράξιμο (pics)

Το επικοινωνιακό παιχνίδι του Λεμπρόν Τζέιμς που κατέληξε σε κράξιμο (pics)

Για επικοινωνιακό σόου κατηγορούν τον Λεμπρόν Τζέιμς οι φίλοι του NBA μετά την αποκάλυψη της απόφασης των αποφάσεων. Ο Λεμπρόν Τζέιμς βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο της επικαιρότητας, αυτή τη φορά όχι για κάποιο ρεκόρ ή εντυπωσιακή εμφάνιση, αλλά για την απόφαση των αποφάσεων

Για επικοινωνιακό σόου κατηγορούν τον Λεμπρόν Τζέιμς οι φίλοι του NBA μετά την αποκάλυψη της απόφασης των αποφάσεων.

Ο Λεμπρόν Τζέιμς βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο της επικαιρότητας, αυτή τη φορά όχι για κάποιο ρεκόρ ή εντυπωσιακή εμφάνιση, αλλά για την απόφαση των αποφάσεων που αποδείχθηκε διαφημιστικό τρικ.

Ο 40χρονος ηγέτης των Λος Άντζελες Λέικερς είχε προαναγγείλει με ανάρτησή του στα social media ότι θα αποκάλυπτε κάτι μεγάλο το βράδυ της Τρίτης (7/10). Το μυστήριο γύρω από το περιεχόμενο της ανακοίνωσης είχε φουντώσει, με πολλούς να θεωρούν ότι πρόκειται να αποσυρθεί από την ενεργό δράση.

Η φήμη αυτή προκάλεσε παροξυσμό στους φίλους του ΝΒΑ, ενώ οι τιμές των εισιτηρίων για το τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι των Λέικερς εκτοξεύθηκαν. Ωστόσο, όταν τελικά έφτασε η πολυαναμενόμενη στιγμή, η μεγάλη ανακοίνωση δεν αφορούσε τίποτα σχετικό με το μπάσκετ. ο Λεμπρόν απλώς αποκάλυψε τη νέα του συνεργασία με γνωστή μάρκα κονιάκ.

Μερικές από τις αντιδράσεις του κόσμου στην απόφαση του Λεμπρόν

Η απογοήτευση των φιλάθλων ήταν έντονη, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να γεμίζουν επικριτικά σχόλια. Πολλοί τον κατηγόρησαν πως αναζητά συνεχώς τρόπους να βρίσκεται στο προσκήνιο, ενώ δεν έλειψαν και οι συγκρίσεις με τον Μάικλ Τζόρνταν. Ο Τζόρνταν δεν θα το έκανε ποτέ αυτό, έγραψαν χαρακτηριστικά αρκετοί χρήστες, υπονοώντας ότι ο Βασιλιάς ξεπέρασε τα όρια.

Κάποιοι τον υπερασπίστηκαν, υποστηρίζοντας πως πρόκειται απλώς για έξυπνο marketing, ωστόσο η πλειονότητα των αντιδράσεων κινήθηκε σε ιδιαίτερα επικριτικό τόνο. Ο ΛεΜπρόν ψάχνει διαρκώς τρόπους να βρίσκεται στο προσκήνιο. Δεν χρειάζεται τέτοια κόλπα ένας θρύλος του επιπέδου του, σχολίασαν αρκετοί δημοσιογράφοι στις ΗΠΑ.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio