Αθλητισμός

Έχετε μήνυμα στον υπολογιστή σας Το mail που τρέλανε τους οπαδούς της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Έχετε μήνυμα στον υπολογιστή σας  Το mail που τρέλανε τους οπαδούς της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Η διοίκηση του αγγλικού συλλόγου θέλησε να μάθει τη γνώμη των κατόχων διαρκείας για ένα πολύ ευαίσθητο θέμα Είναι γνωστό πως οι σχέσεις των οπαδών της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με την διοίκηση του αγγλικού συλλόγου δεν είναι αγαστές ή καλύτερα για ν ακριβολογούμε είναι στα

Η διοίκηση του αγγλικού συλλόγου θέλησε να μάθει τη γνώμη των κατόχων διαρκείας για ένα πολύ ευαίσθητο θέμα

Είναι γνωστό πως οι σχέσεις των οπαδών της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με την διοίκηση του αγγλικού συλλόγου δεν είναι αγαστές ή καλύτερα για ν ακριβολογούμε είναι στα άκρα και οι διαμαρτυρίες έξω αλλά και μέσα στο Ολντ Τράφορντ είναι σύνηθες φαινόμενο.

Οι οπαδοί της ομάδας κατηγορούν για πολλά πράγματα τους ιθύνοντες της Γιουνάιτεντ κι ένα από αυτά έχει να κάνει με την πολιτική του συλλόγου στις τιμές των εισιτηρίων.

Κι εδώ έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να σταθεί κάποιος, γιατί τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας, προμηνύουν νέο κύκλο αντιπαράθεσης για το μείζον θέμα που προαναφέραμε.

Η διοίκηση της Γιουνάιτεντ έχει βάλει μπροστά το πρότζεκτ της κατασκευής νέου γηπέδου, το οποίο θα είναι χωρητικότητας 100.000 θεατών και η ανέγερσή του θα κοστίσει δύο δισεκατομμύρια λίρες. Το Ολντ Τράφορντ είναι ένα παλιό γήπεδο, τα προβλήματα που υπάρχουν είναι πολλά και η διοίκηση του συλλόγου θέλει να κατασκευάσει το πιο σύγχρονο γήπεδο στον κόσμο.

Έτσι, οι διοικούντες την Γιουνάιτεντ έστειλαν mail στα μέλη και στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας, ρωτώντας αν θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν 4.830 λίρες (δηλαδή περισσότερα από 5.500 ευρώ) για ένα εισιτήριο διαρκείας στο νέο γήπεδο.

Ένα εισιτήριο στην κάτω σειρά στην κερκίδα Sir Αλεξ Φέργκιουσον του νέου γηπέδου, σε μια θέση δηλαδή που δεν είναι και η καλύτερη δυνατή κι αυτό είναι που προκάλεσε ήδη μεγάλες αντιδράσεις.

Αυτή την στιγμή στο Ολντ Τράφορντ, το κόστος για την αγορά του πιο ακριβού εισιτηρίου στην ίδια εξέδρα είναι 1121 λίρες, δηλαδή σχεδόν 1300 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι οι διοικούντες την Γιουνάιτεντ θέλουν να μάθουν αν οι οπαδοί της ομάδας θα έδιναν ένα ποσό 4,5 φορές μεγαλύτερο για ν αποκτήσουν εισιτήριο διαρκείας στο νέο γήπεδο.

Κι όπως προαναφέραμε, όχι και στην καλύτερη θέση, με βάση αυτά που αναφέρονταν στο ερωτηματολόγιο που απέστειλε η διοίκηση του αγγλικού συλλόγου.

Υπάρχουν βεβαίως και πληροφορίες αναφορικά με τις τιμές που θα υπάρχουν στις σουίτες του νέου γηπέδου, το οποίο αναμένεται να είναι έτοιμο το 2030.

Οι Times λοιπόν αναφέρουν πως η Γιουνάιτεντ θα κοστολογεί 428.000 λίρες τον χρόνο, την σουίτα που θα φιλοξενεί 16 άτομα και η τιμή είναι δίχως άλλο εξωπραγματική.

Χρήζει επίσης ιδιαίτερης μνείας η πρόθεση της διοίκησης της Γιουνάιτεντ, να ακολουθήσει το παράδειγμα της Σίτι και να δημιουργήσει tunel club στο νέο της, στο οποίο κάθε οπαδός θα πρέπει να πληρώνει 25.500 λίρες τον χρόνο, για να βλέπει την είσοδο των παικτών στο γήπεδο.

Μπίζνες δίχως όρια

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Μπλόκο Μικροθηβών:

Ήταν έτοιμοι να κόψουν την Ελλάδα στα δυο- Προτάχθηκε η αναμονή Έντονη οργή και διάθεση κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων εκφράζουν οι αγρότες, μετά την αιφνιδιαστική αφαίρεση χρημάτων από προσωπικούς τραπεζικούς τους λογαριασμούς, χωρίς όπως καταγγέλλουν να έχει προηγηθεί

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio