Τεχνολογία

Salesforce: To Agentforce μιλάει ελληνικά

Salesforce: To Agentforce μιλάει ελληνικά

Την επόμενη μέρα στην AI Agentic εποχή και για την Ελλάδα ανακοίνωσε η Salesforce, ηγέτης στο AI CRM, παρουσιάζοντας την υποστήριξη του Agentforce στα ελληνικά.Πρόκειται για μία σημαντική εξέλιξη, καθώς οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά θα μπορούν πλέον να

Την επόμενη μέρα στην AI Agentic εποχή και για την Ελλάδα ανακοίνωσε η Salesforce, ηγέτης στο AI CRM, παρουσιάζοντας την υποστήριξη του Agentforce στα ελληνικά.

Πρόκειται για μία σημαντική εξέλιξη, καθώς οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά θα μπορούν πλέον να διαχειρίζονται τις διαδικασίες τους ακόμη πιο αποδοτικά. Η ελληνική έκδοση θα είναι αρχικά διαθέσιμη στις λύσεις Agentforce Service και Employee Agent, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλους τύπους ΑΙ agents.

Παράλληλα, η Salesforce συνεχίζει να επενδύει στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα στις τοπικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. Με την υποστήριξη του Agentforce στην ελληνική γλώσσα, οι εταιρείες μπορούν να επιταχύνουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και να βελτιώσουν σημαντικά τόσο την απόδοση των επιμέρους ομάδων τους, όσο και της επιχείρησής τους συνολικά.

Το Agentforce Service είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε κλάδο και σε κάθε κανάλι. Διαθέσιμη 24/7, ώστε η υποστήριξη των πελατών να μην σταματά ποτέ, αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά στην εξυπηρέτηση.

Η πλατφόρμα συμβάλλει στη μείωση του κόστους και στην ταχύτερη επίλυση αιτημάτων μέσω AI agents, παρέχοντας προληπτική υποστήριξη που βασίζεται σε δεδομένα πελατών σε πραγματικό χρόνο, ώστε να οδηγεί σε υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης. Η μοναδικότητά της έγκειται στο γεγονός ότι αποτελεί τη μόνη πλατφόρμα όπου άνθρωποι και AI agents συνεργάζονται πλήρως, από την πρώτη επαφή έως την τελική επίλυση.

Το Employee Agent είναι ένας AI agent σχεδιασμένος να λειτουργεί ως προσωπικός ψηφιακός βοηθός, που διευκολύνει τους εργαζόμενους να επιτελούν καθημερινές και επαναλαμβανόμενες εργασίες πιο έξυπνα και πιο αποτελεσματικά. Η ιδιαιτερότητά του είναι ότι δεν παρέχει μόνο πληροφορίες, αλλά αναλαμβάνει ενέργειες προληπτικά για την υποστήριξη των εργαζομένων. Ο agent ενσωματώνεται απευθείας στα γνώριμα εργασιακά περιβάλλοντα, όπως το Slack ή οι φορητές συσκευές, λειτουργώντας ως πραγματικός συνάδελφος. Αξιοποιεί τη γνώση του οργανισμού για να συνδράμει σε ευρύ φάσμα εργασιών από τη διαχείριση συναντήσεων και την ενημέρωση ευκαιριών, έως την υποστήριξη στο onboarding, την αναζήτηση πληροφοριών για παροχές και την προετοιμασία περιλήψεων πριν από συναντήσεις με πελάτες. Έτσι, οι εργαζόμενοι μπορούν να επικεντρώνονται στα πιο σημαντικά καθήκοντα, εξοικονομώντας χρόνο και αυξάνοντας την παραγωγικότητά τους.

Σχολιάζοντας την εξέλιξη αυτή, ο Ρόμπιν Φίσερ, Senior VP για την περιοχή EMEA Growth Markets της Salesforce, δήλωσε Η υποστήριξη του Agentforce στην ελληνική γλώσσα δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να εξελιχθούν σε πλήρως Agentic Enterprises, ώστε άνθρωποι και agents μαζί να δίνουν ώθηση στην επιτυχία των πελατών. Με αυτόν τον τρόπο, θα αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του ψηφιακού εργατικού δυναμικού τους και θα πετύχουν ακόμη μεγαλύτερη αποδοτικότητα, παραγωγικότητα και κερδοφορία.

Πηγή: Οικονομικός Ταχυδρόμος

Θεσσαλία

Με εξωστρέφεια υποδέχεται

Η νέα απευθείας αεροπορική σύνδεση Βρυξέλλες Βόλος και οι προοπτικές που ανοίγει για την τουριστική εξωστρέφεια της Θεσσαλίας βρέθηκαν στο επίκεντρο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου στην Πρεσβεία της Ελλάδος στο Βέλγιο.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio