Οικονομία

Σούπερ μάρκετ: Σήμερα οι αποφάσεις για τις μειώσεις τιμών σε 1.000 κωδικούς

Σούπερ μάρκετ: Σήμερα οι αποφάσεις για τις μειώσεις τιμών σε 1.000 κωδικούς

Προ των πυλών βρίσκεται η νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών σε 1.000 κωδικούς στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα δράση αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το συντομότερο δυνατό και δη μέσα στις επόμενες ημέρες, με στόχο την

Προ των πυλών βρίσκεται η νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών σε 1.000 κωδικούς στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα δράση αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το συντομότερο δυνατό και δη μέσα στις επόμενες ημέρες, με στόχο την καλυτέρευση της εικόνας των τιμών.

Σύμφωνα με τα όσα είπε την περασμένη εβδομάδα ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, σήμερα αναμένεται να συναντηθεί με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ, με βασικό θέμα συζήτησης τις τιμές. Πάντως, οι εκπρόσωποι του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων εκτιμούν ότι η πρωτοβουλία για μειώσεις τιμών σε 1.000 κωδικούς στα ράφια των σούπερ μάρκετ θα μπορεί να προχωρήσει μόνο με επώνυμα προϊόντα, κάτι που προϋποθέτει τη συμμετοχή και της βιομηχανίας τροφίμων.

Υπενθυμίζεται ότι κ. Θεοδωρικάκος έχει ήδη συναντηθεί και με τους εκπροσώπους της βιομηχανίας τροφίμων, η οποία, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι θετική. Η νέα συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ έρχεται λίγες μέρες μετά την επιβολή προστίμων άνω των 2,2 εκατ. ευρώ σε δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Τι αναφέρουν οι επικεφαλής των αλυσίδων

Μιλώντας την περασμένη εβδομάδα στην εκδήλωση που διοργάνωσε η ΕΣΕΕ με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την καθιέρωση της Ημέρας Ελληνικού Εμπορίου,ο πρόεδρος της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος και επικεφαλής του ομίλου ΜΕΤRΟ ΑΕΒΕ, Αριστοτέλης Παντελιάδης,σημείωσε χαρακτηριστικάΤο θέμα των 1.000 κωδικών είναι μεγάλη ιστορία. Μόνα τους τα σούπερ μάρκετ δεν μπορούν να το υλοποιήσουν, θα ήταν ανούσιο. Έχουμε ζητήσει τη συνδρομή των προμηθευτών και πιστεύουμε πως θα το στηρίξουν.

Ακόμη, ο ίδιος συμπλήρωσε ότι δεν υπάρχουν περιθώρια τα σούπερ μάρκετ να επιδοτήσουν άλλο τις τιμές. Βοηθήσαμε τον καταναλωτή όσο μπορέσαμε. Υπάρχει ένα όριο πέρα από το οποίο η επιβίωση επιχειρήσεων τίθεται σε κίνδυνο.

Στην πρωτοβουλία των 1.000 προϊόντων προσπαθούμε να μπούμε. Σίγουρα θα συμμετέχουμε αλλά και οι προμηθευτές θα πρέπει να σηκώσουν βάρος, τόνισε από την πλευρά του πριν από μερικές ώρες,κατά τη διάρκεια παρουσίασης των οικονομικών μεγεθών της ΑΒ Βασιλόπουλος,ο brand president της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας.

Πηγή: Οικονομικός Ταχυδρόμος

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio