Οικονομία

89η ΔΕΘ: Στρατηγική συνεργασία Motor Oil - Ομίλου Σαρακάκη για τα μοντέλα της Maxus

89η ΔΕΘ: Στρατηγική συνεργασία Motor Oil - Ομίλου Σαρακάκη για τα μοντέλα της Maxus

Τη νέα συνεργασία της με το "Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη" ανακοίνωσε το μεσημέρι στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου "Auto Thessaloniki 2025" που αποτελεί σημαντική ενότητα της 89ης Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης ο Όμιλος Motor Oil, με αντικείμενο την εισαγωγή και πώληση στην ελληνική

Τη νέα συνεργασία της με το "Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη" ανακοίνωσε το μεσημέρι στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου "Auto Thessaloniki 2025" που αποτελεί σημαντική ενότητα της 89ης Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης ο Όμιλος Motor Oil, με αντικείμενο την εισαγωγή και πώληση στην ελληνική αγορά των αυτοκινήτων της κινεζικής Maxus.

Η Automotive Solutions που ανήκει κατά 60% στην Motor Oil θα αποτελέσει τον αποκλειστικό εισαγωγέα και αντιπρόσωπο στην Ελλάδα και ο "Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη" θα αναλάβει εμπορικά τη διάθεση των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Maxus. Στο περίπτερο υπήρξε η δυνατότητα ενημέρωσης των ενδιαφερομένων για τον ολιστικό τρόπο προσέγγισης της νέας αγοράς επαγγελματικής αυτοκίνησης στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται πως η επενδυτική κίνηση του ομίλου Motor Oil στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης έγινε το 2022 μέσω της ngr. H Automotive Solutions διέθετε επί 20ετία ηλεκτρικά οχήματα και λύσεις στο χώρο του e-mobility και της βιώσιμης μικροκινητικότητας, ενώ μετά την εξαγορά πουλήθηκαν πάνω από 100 οχήματα.

Διαβάστε περισσότερα γιαόσα συμβαίνουν στην 89η ΔΕΘ

Πηγή: capital.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio