Οικονομία

Μαρ. Γιαννόπουλος (Enterprise Greece): Η άνοδος των εξαγωγών τροφίμων κατά 57% τα τελευταία 5 χρόνια τα καθιστά βασικό πυλώνα ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας

Μαρ. Γιαννόπουλος (Enterprise Greece): Η άνοδος των εξαγωγών τροφίμων κατά 57% τα τελευταία 5 χρόνια τα καθιστά βασικό πυλώνα ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας

Η Ελλάδα ανέδειξε τη δυναμική της στη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών, ANUGA 2025. Αυτό υπογραμμίζει σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωση η Enterprise Greece η οποία διοργάνωσε το Εθνικό Περίπτερο στην κορυφαία διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών ANUGA 2025. To Eθνικό

Η Ελλάδα ανέδειξε τη δυναμική της στη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών, ANUGA 2025.

Αυτό υπογραμμίζει σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωση η Enterprise Greece η οποία διοργάνωσε το Εθνικό Περίπτερο στην κορυφαία διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών ANUGA 2025.

To Eθνικό Περίπτερο, όπως αναφέρεται στην ανάρτηση, εγκαινίασαν ο γενικός γραμματέας Αγροτικής Πολιτικής και Διεθνών Σχέσεων, Αντώνης Φιλιππής και ο διευθύνων σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος.

Με 140 ελληνικές επιχειρήσεις, η συμμετοχή της Ελλάδας ήταν η 6η μεγαλύτερη ανάμεσα σε περισσότερες από 200 χώρες, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική και το κύρος των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές.

Οι Έλληνες εκθέτες πραγματοποίησαν πάνω από 20.000 Β2Β συναντήσεις με διεθνείς αγοραστές, ανοίγοντας τον δρόμο για νέες εμπορικές συνεργασίες, που θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τις ελληνικές εξαγωγές.

Στο πλαίσιο της Εθνικής συμμετοχής, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση δικτύωσης, στην οποία απηύθυναν χαιρετισμό ο κ. Φιλιππής και ο Δρ. Γιαννόπουλος, ο οποίος τόνισε ότι "Η άνοδος των εξαγωγών τροφίμων κατά 57% τα τελευταία 5 χρόνια τα καθιστά βασικό πυλώνα ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας".

Τα ελληνικά προϊόντα πρωταγωνίστησαν για την ποιότητα, την αυθεντικότητα και τη μοναδική τους ταυτότητα, κερδίζοντας το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών και ηγετών του κλάδου.

Πηγή: capital.gr

Θεσσαλία

Με εξωστρέφεια υποδέχεται

Η νέα απευθείας αεροπορική σύνδεση Βρυξέλλες Βόλος και οι προοπτικές που ανοίγει για την τουριστική εξωστρέφεια της Θεσσαλίας βρέθηκαν στο επίκεντρο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου στην Πρεσβεία της Ελλάδος στο Βέλγιο.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio