Οικονομία

Mειώσεις τιμών σε 1.000 κωδικούς προϊόντων σούπερ μάρκετ - Ανακοινώνονται το πρώτο 15ήμερο Οκτωβρίου

Mειώσεις τιμών σε 1.000 κωδικούς προϊόντων σούπερ μάρκετ - Ανακοινώνονται το πρώτο 15ήμερο Οκτωβρίου

Η λίστα με τους 1.000 κωδικούς προϊόντων σούπερ μάρκετ που θα μειωθούν οι τιμές τους θα δοθεί μέσα στο πρώτο 15ήμερο του Οκτωβρίου. Αυτό ανακοινώθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης, με αφορμή τη σημερινή συνάντηση που είχε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, με εκπροσώπους

Η λίστα με τους 1.000 κωδικούς προϊόντων σούπερ μάρκετ που θα μειωθούν οι τιμές τους θα δοθεί μέσα στο πρώτο 15ήμερο του Οκτωβρίου.

Αυτό ανακοινώθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης, με αφορμή τη σημερινή συνάντηση που είχε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, με εκπροσώπους των αλυσίδων λιανεμπορίου.

Αντικείμενο της συζήτησης ήταν η πρωτοβουλία για την μείωση των τιμών σε 1.000 κωδικούς στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Σημειώνεται ότι για την πρωτοβουλία έχει υπάρξει συνεργασία του υπουργείου και με τον Σύνδεσμο των Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας και με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων.

Ο κ. Θεοδωρικάκος έκανε την ακόλουθη δήλωση μετά το τέλος της συνάντησης:

"Δίνουμε συνεχή μάχη για τη βελτίωση του επιπέδου ζωής στην καθημερινότητα των πολιτών, με μειώσεις φόρων, αυξήσεις μισθών.

Ταυτόχρονα, σε ό,τι περνά από το δικό μας χέρι, πραγματοποιούμε διαρκείς ελέγχους για την προστασία των καταναλωτών, την εφαρμογή του κώδικα δεοντολογίας και πιέζουμε για μειώσεις τιμών με αποτελέσματα, πετυχαίνοντας, να έχουμε πληθωρισμό τροφίμων 1,4% έναντι 3% στην Ευρωζώνη.

Η πρωτοβουλία μείωσης τιμών σε 1.000 κωδικούς στα ράφια των σούπερ μάρκετ είναι αναμφίβολα θετική και αναγκαία.

Αλλά, ας μειώσουν και οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ το μεσοσταθμικό τους κέρδος, για να μειωθούν οι τιμές σε ακόμα περισσότερους κωδικούς, για ακόμα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης, ώστε να διευκολυνθούν και τα νοικοκυριά που δυσκολεύονται. Είναι ζήτημα κοινωνικής ευθύνης και συνοχής".

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή: capital.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio