Ελλάδα

Καλύτερα η 13χρονη που έπεσε από μπαλκόνι σχολείου – Θα λάβει εξιτήριο τις επόμενες ημέρες

Καλύτερα η 13χρονη που έπεσε από μπαλκόνι σχολείου – Θα λάβει εξιτήριο τις επόμενες ημέρες

Ενθαρρυντικά είναι τα νέα για την κατάσταση της υγείας της 13χρονης μαθήτριας από το Χαϊδάρι, η οποία είχε τραυματιστεί σοβαρά έπειτα από πτώση από μπαλκόνι στο προαύλιο του σχολείου της, στις 20 Απριλίου.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η ανήλικη αναμένεται να λάβει εξιτήριο μέσα στις επόμενες ημέρες και να συνεχίσει τη νοσηλεία της σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.

Όπως ανέφερε, η μαθήτρια νοσηλεύεται στη νευροχειρουργική κλινική, παρουσιάζοντας σαφή σημάδια βελτίωσης, καθώς κινεί τα άκρα της, έχει επαφή με το περιβάλλον και επικοινωνεί, ενώ έχει αφαιρεθεί και η τραχειοτομή.

Ο ίδιος συνεχάρη το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία», κάνοντας λόγο για μια ιδιαίτερα δύσκολη μάχη που δόθηκε με επιτυχία, χαρακτηρίζοντας την εξέλιξη της υγείας της 13χρονης ως «ιατρικό θαύμα».

Υπενθυμίζεται ότι οι γιατροί τόνιζαν ότι η 13χρονη έζησε από θαύμα, καθώς είχε χάσει πάρα πολύ αίμα από την πτώση. Επίσης, ο διευθυντής της Νευροχειρουργικής Κλινικής Παίδων «Αγία Σοφία», Δημήτρης Παναγόπουλος, αποκάλυψε ότι η 13χρονη βρισκόταν επί 50 λεπτά σε ανακοπή.

«Ήταν 50 λεπτά σε ανακοπή και ανατάχθηκε έπειτα από 55 λεπτά προσπάθειας από τους αναισθησιολόγους και τους καρδιολόγους μας» συμπλήρωσε.

«Είναι δώρο ζωής ότι ζει σήμερα το παιδί. Οφείλεται σε αυτή την καταπληκτική χειρουργική ομάδα που έδωσε μάχη. Το χειρουργούσαν και πάθαινε ανακοπές. Σταματούσε το χειρουργείο, έκαναν ΚΑΡΠΑ και ξανά χειρουργείο, αφού επανέρχονταν. Αυτό συνέβη τέσσερις φορές μέσα σε μία ώρα. Το κορίτσι βγήκε ζωντανό, είμαστε αισιόδοξοι» είχε αναφέρει ο κ. Γιαννάκος για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι γιατροί στην προσπάθεια να επαναφέρουν την 13χρονη.

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Ξεκίνησαν σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου, τα εκπαιδευτικά προγράμματα κολύμβησης για παιδιά και ενήλικες στο Πολυδύναμο Αθλητικό Κέντρο Τυρνάβου, ενώ από σήμερα η πισίνα λειτουργεί και για το κοινό, προσφέροντας σε όλους τους δημότες έναν σύγχρονο, ασφαλή και φιλόξενο χώρο άθλησης, ψυχαγωγίας και δροσιάς, με ελεύθερη είσοδο.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;