Ελλάδα

Κρήτη: Μαθητή στην Α Λυκείου παίρνει απουσίες ως μαθητής στη Γ Γυμνασίου Τι καταγγέλλει η οικογένεια

Κρήτη: Μαθητή στην Α Λυκείου παίρνει απουσίες ως μαθητής στη Γ Γυμνασίου  Τι καταγγέλλει η οικογένεια

Μαθητής Λυκείου στην Κρήτη παίρνει απουσίες από το Γυμνάσιο Μια πρωτοφανής υπόθεση έρχεται στο φως της δημοσιότητας, με ένανμαθητή ΛυκείουστηνΚρήτη, να παίρνει ακόμα απουσίες από την Γ Γυμνασίου.Σύμφωνα με καταγγελία, μαθητής της Α Λυκείου εξακολουθεί να πληρώνει την

Μαθητής Λυκείου στην Κρήτη παίρνει απουσίες από το Γυμνάσιο

Μια πρωτοφανής υπόθεση έρχεται στο φως της δημοσιότητας, με ένανμαθητή ΛυκείουστηνΚρήτη, να παίρνει ακόμα απουσίες από την Γ Γυμνασίου.

Σύμφωνα με καταγγελία, μαθητής της Α Λυκείου εξακολουθεί να πληρώνει την προσπάθειά του να αποφύγει τον διευθυντή του Γυμνασίου στο οποίο πήγαινε, έναν άνθρωπο που σήμερα βρίσκεται προσωρινά κρατούμενος για βιασμό και κατάχρηση ανηλίκου.

Βλέπω το παιδί μου καθημερινά να ταλαιπωρείται και δεν μπορώ να το ανεχτώ άλλο αυτό

Όπως έχει γίνει γνωστό, ο διευθυντής είχε επιδείξει ανάρμοστη και επιθετική συμπεριφορά απέναντι στους μαθητές, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις. Ο συγκεκριμένος μαθητής επέλεξε να αποφεύγει την παρουσία του διευθυντή, κάτι όμως που είχε ως αποτέλεσμα να συγκεντρώσει μεγάλο αριθμό απουσιών και τελικά να μείνει στην ίδια τάξη.

Μετά τη σύλληψη του διευθυντή, η οικογένεια του μαθητή προσέφυγε στη Δικαιοσύνη ζητώντας να ακυρωθεί η απόφαση που τον άφησε στην ίδια τάξη. Αν και το δικαστήριο αποφάσισε υπέρ του μαθητή, η απόφαση δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Κρήτης, με αποτέλεσμα ο μαθητής, αν και βρίσκεται στην Α Λυκείου, να εξακολουθεί να φαίνεται καταχωρημένος ως μαθητής Γ Γυμνασίου, λαμβάνοντας απουσίες.

Ασυνήθιστη περίπτωση

Έχουμε μία αρκετά ασυνήθιστη περίπτωση. Αυτό το οποίο συνέβη είναι ότι ο μαθητής είχε υπερβεί το όριο των αδικαιολόγητων απουσιών στην Γ Γυμνασίου, ωστόσο εμείς, καθώς θεωρούμε ότι οι απουσίες, κάποιες απομακρύνσεις ιδιαίτερα που είχαν επιβληθεί θεωρούμε ότι δεν είχαν επιβληθεί νόμιμα, προσφύγαμε δικαστικά, είπε μιλώντας στο Mega ο δικηγόρος του μαθητή, Μάνος Χριστοφακάκης.

Το μεγάλο πρόβλημα ξεκινάει από τον πρώην διευθυντή του σχολείου ο οποίος ήταν μία προσωπικότητα που φέρεται συστηματικά να είχε μαινόμενη και καταχρηστική συμπεριφορά. Ο άνθρωπος αυτήν την στιγμή είναι προσωρινά κρατούμενος για βιασμό ανηλίκου, κατάχρηση ανηλίκου, αλλά στην περίπτωσή μας δεν αφορά τέτοιες περιπτώσεις, ωστόσο ο διευθυντής αυτός είχε μία ιδιαιτέρως καταχρηστική και προβληματική συμπεριφορά απέναντι στους μαθητές.

Από την πλευρά της, η μητέρα του μαθητή, υπογραμμίζει:

Όταν πήγαμε να κάνουμε την εγγραφή στο Λύκειο, πετούσε το παιδί το σύστημα έξω. Δεν εκτελείται η απόφαση (η δικαστική), είναι το πρόβλημά μας από τη δευτεροβάθμια.Η απόφαση έλεγε να δώσει το παιδί εξετάσεις τον Σεπτέμβριο. Το παιδί κατάφερε να δώσει τα μαθήματα και να τα περάσει. Όταν πήγαμε να κάνουμε την εγγραφή στο Λύκειο το σύστημα μας πέταγε έξω. Η απόφαση έχει επιδοθεί στη δευτεροβάθμια. Ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας για να διαγράψει τις απουσίες και να κάνει το παιδί την εγγράφη στο Λύκειο ήθελε δεύτερη διαταγή εφέτη.

Βλέπω το παιδί μου καθημερινά να ταλαιπωρείται και δεν μπορώ να το ανεχτώ άλλο αυτό, καταλήγει.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio