Κόσμος

Γερμανία: Ακινητοποιημένα τα τρένα λόγω δυσλειτουργίας στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας

Γερμανία: Ακινητοποιημένα τα τρένα λόγω δυσλειτουργίας στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας

Σε πλήρη ακινητοποίηση οδηγήθηκαν όλα τα τρένα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn – DB), μετά από σοβαρό τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Τα δρομολόγια διακόπηκαν προσωρινά, με τους συρμούς να παραμένουν σε σταθμούς ή ασφαλή σημεία του δικτύου.

Οι τεχνικοί της Deutsche Bahn εργάζονται για την αποκατάσταση της βλάβης, η οποία έχει προκαλέσει εκτεταμένες καθυστερήσεις και ακυρώσεις σε όλη τη χώρα. Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στο σύστημα GSM-R, το οποίο εξασφαλίζει την επικοινωνία μεταξύ των μηχανοδηγών και των κέντρων ελέγχου κυκλοφορίας.

Η δυσλειτουργία οδήγησε σε άμεση διακοπή της κυκλοφορίας για λόγους ασφαλείας, ώστε να αποφευχθούν πιθανοί κίνδυνοι κατά τη διάρκεια των δρομολογίων. Σύμφωνα με τη Deutsche Bahn, η λειτουργία των τρένων θα επανεκκινήσει μόλις αποκατασταθεί πλήρως το πρόβλημα στο δίκτυο επικοινωνίας.

Oι πρώτες ανακοινώσεις της Deutsche Bahn

Εκπρόσωπος της Deutsche Bahn δήλωσε αργά το βράδυ της Τρίτης ότι «υπάρχει δυσλειτουργία στο σύστημα GSM-R» και ότι «οι τεχνικοί εργάζονται πυρετωδώς για να επιλύσουν το πρόβλημα».

Όπως διευκρινίστηκε, η προτεραιότητα είναι η ασφάλεια των επιβατών και των δρομολογίων, γι’ αυτό και τα τρένα παρέμειναν προσωρινά σταθμευμένα μέχρι να διασφαλιστεί η ομαλή επανεκκίνηση της λειτουργίας του συστήματος.

Η εταιρεία προειδοποιεί ότι η βλάβη αναμένεται να προκαλέσει σημαντικές καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων σε όλο το δίκτυο, χωρίς να έχει ακόμη αποσαφηνιστεί η πλήρης έκταση του προβλήματος.

Οι τεχνικές ομάδες συνεχίζουν τις εργασίες αποκατάστασης, ενώ δεν υπάρχει προς το παρόν επίσημη εκτίμηση για το πότε θα αποκατασταθεί πλήρως η κυκλοφορία των τρένων.

Πηγή: tanea.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;