Κόσμος

Αποκλεισμένοι χιλιάδες επιβάτες πτήσεων σε Νέα Ζηλανδία και Αυστραλία Ακυρώσεις πτήσεων και καθυστερήσεις

Αποκλεισμένοι χιλιάδες επιβάτες πτήσεων σε Νέα Ζηλανδία και Αυστραλία  Ακυρώσεις πτήσεων και καθυστερήσεις

Χιλιάδες επιβάτες παραμένουν αποκλεισμένοι σε αεροδρόμια της Νέας Ζηλανδίας και της Αυστραλίας, καθώς πέντε αεροπορικές εταιρείες έχουν ακυρώσει 59 πτήσεις τους, ενώ έχουν καταγραφεί ήδη άλλες 565 καθυστερήσεις. Οι τελευταίες εξελίξεις επηρεάζουν μεγάλα αεροδρόμια στο

Χιλιάδες επιβάτες παραμένουν αποκλεισμένοι σε αεροδρόμια της Νέας Ζηλανδίας και της Αυστραλίας, καθώς πέντε αεροπορικές εταιρείες έχουν ακυρώσει 59 πτήσεις τους, ενώ έχουν καταγραφεί ήδη άλλες 565 καθυστερήσεις.

Οι τελευταίες εξελίξεις επηρεάζουν μεγάλα αεροδρόμια στο Ώκλαντ, στην Αδελαΐδα, στο Σίδνεϊ, στο Μπρίσμπεϊν, στην Μελβούρνη και σε άλλες πόλεις. Οι ταξιδιώτες αναγκάζονται να περιμένουν για αρκετή ώρα, με αβεβαιότητα κι ενόχληση, καθώς προσπαθούν να προσαρμοστούν στις απροσδόκητες αλλαγές, οι οποίες προκλκήθηκαν από έναν συνδυασμό λειτουργικών θεμάτων, δύσκολων καιρικών συνθηκών και υλικοτεχνικών προβλημάτων.

Από την πλευρά τους, οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα, ενώ επισημαίνεται στους ταξιδιώτες να είναι σε επικοινωνία μαζί τους για νεότερα, αλλά και για να κλείσουν νέες πτήσεις.

Οδηγίες για επιβάτες ακυρωμένων πτήσεων

Η ακύρωση μιας πτήσης μπορεί να είναι ενοχλητική, αλλά η γνώση του τι πρέπει να κάνετε σε αυτήν την περίπτωση θα μειώσει το άγχος σας. Ιδού τι μπορείτε να κάνετε σε αυτήν την περίπτωση:

1. Ψυχραιμία πάνω απ όλα

Φροντίστε να παραμείνετε ψύχραιμοι. Ο πανικός δεν είναι καλός σύμβουλος αυτήν την ώρα.

2. Μείνετε ενημερωμένοι

Να κοιτάτε τα emails σας, το τηλέφωνό σας και την εφαρμογή της αεροπορικής σας εταιρείας για οτιδήποτε νεότερο.

3. Επικοινωνήστε με την αεροπορική εταιρεία

Μιλήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών με φυσική παρουσία στο αεροδρόμιο ή από το τηλέφωνο. Στην πρώτη περίπτωση, βρείτε το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών στο αεροδρόμιο. Στην δεύτερη περίπτωση, τηλεφωνήστε ή χρησιμοποιήστε το chat, ώστε να αποφύγετε την αναμονή.

4. Να γνωρίζετε τα δικαιώματά σας

Μάθετε για την πολιτική του αεροδρομίου στο θέμα των καθυστερήσεων. Πολλές αεροπορικές προσφέρουν επιλογές για νέες κρατήσεις ή αποζημίωση, αν ευθύνονται αυτές για τις ακυρώσεις των πτήσεων. Για παράδειγμα, στιθς χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι επιβάτες μπορούν να αποζημιωθούν, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

5. Ταξιδέψτε με άλλη πτήση

Ζητήστε να μάθετε από την αεροπορική ποια είναι η επόμενη διαθέσιμη πτήση. Αν δεν μπορείτε να βρείτε μια διαθέσιμη επιλογή, σκεφτείτε να κλείσετε θέση σε μια νέα πτήση άλλης αεροπορικής εταιρείας ή προτιμήστε άλλο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς (π.χ. τρένο ή λεωφορείο).

Με πληροφορίες από το Travel and Tour World

Πηγή: tanea.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio