Κόσμος

Icon of the sea: Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο αποκτά τρία αδέρφια στο ίδιο μέγεθος [εντυπωσιακές εικόνες]

Icon of the sea: Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο αποκτά τρία αδέρφια στο ίδιο μέγεθος [εντυπωσιακές εικόνες]

Το κρουαζιερόπλοιο Star of the sea έχει μήκος 1.196 πόδια και σχεδόν 2.805 καμπίνες Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το Icon of the Seas, έχει σημειώσει τη μεγαλύτερη επιτυχία που έχει λανσάρει ποτέ η Royal Caribbean, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος νωρίτερα φέτος. Τώρα, η οικογένεια της

Το κρουαζιερόπλοιο Star of the sea έχει μήκος 1.196 πόδια και σχεδόν 2.805 καμπίνες

Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το Icon of the Seas, έχει σημειώσει τη μεγαλύτερη επιτυχία που έχει λανσάρει ποτέ η Royal Caribbean, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος νωρίτερα φέτος. Τώρα, η οικογένεια της κατηγορίας Icon επεκτείνεται, με τρία εξίσου ογκώδη παρόμοια πλοία.

Το Star of the Seas τέθηκε σε λειτουργία τον Αύγουστο με δρομολόγια στην Ανατολική και Δυτική Καραϊβική, τα οποία προσεγγίζουν το ιδιωτικό νησί της Royal Caribbean, το Perfect Day at CocoCay.

Τον Αύγουστο του 2025, τα μεγα-πλοία της Royal Caribbean, Icon of the Seas και Star of the Seas, συναντήθηκαν για πρώτη φορά στο ιδιωτικό νησί της Royal Caribbean, Perfect Day at CocoCay στις Μπαχάμες

Διαθέτει χωρητικότητα 5.610 επιβατών και 2.805 καμπίνες, που περιλαμβάνουν επιλογές όπως καμπίνες με θέα στη θάλασσα, μπαλκόνια και πολυτελείς σουίτες. Το πλοίο θα αναχωρεί από το Port Canaveral της Φλόριντα, παρέχοντας εβδομαδιαίες εκδρομές στην Ανατολική και Δυτική Καραϊβική, με στάσεις στο private island Perfect Day at CocoCay.

Το Legend of the Seas, εγκαινιάστηκε για πρώτη φορά στις αρχές αυτού του μήνα, ενόψει του ντεμπούτου του τον Αύγουστο του 2026.

Legend of the Seas της Royal Caribbean καθελκύστηκε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2025. Ναυπηγείται στο ναυπηγείο Meyer Turku στο Τούρκου της Φινλανδίας, ενόψει του ντεμπούτου του το καλοκαίρι του 2026. Θα είναι το πρώτο πλοίο Icon που θα πλεύσει στην Ευρώπη και τη Νότια Καραϊβική

Το τέταρτο μέλος της ομάδας Icon Class, ένα μεγα-πλοίο του οποίου το όνομα δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, το οποίο, όπως και τα άλλα, θα έχει μήκος πάνω από 1.000 πόδια και χωρητικότητα περίπου 5.610 επιβατών, ξεκίνησε επίσημα την κατασκευή του στις 8 Σεπτεμβρίου.

Το μωρό της οικογένειας: Το τέταρτο πλοίο Icon Class της Royal Caribbean ξεκίνησε επίσημα την κατασκευή του τον Σεπτέμβριο του 2025 με τελετή τοποθέτησης καρίνας. Δεν έχει ακόμη ονομαστεί, αλλά έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία το 2027

Η ζήτηση για κρουαζιέρα αυξάνει την παραγωγή για κρουαζιερόπλοια

Περισσότεροι από 37 εκατομμύρια επιβάτες αναμένεται να κάνουν κρουαζιέρα το 2025 και, όπως δήλωσε στο CNN εκπρόσωπος της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιερόπλοιων, φαίνεται ότι υπάρχουν περισσότερα παραγγελθέντα κρουαζιερόπλοια από ποτέ.

Οι μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, όπου το πλοίο αποτελεί εξίσου ελκυστικό προορισμό, είναι ο τρόπος με τον οποίο οι μεγαλύτεροι πάροχοι διασφαλίζουν ότι ξεχωρίζουν σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά.

Τα υπερμεγέθη πλοία που μπορούν να λειτουργήσουν ως πόλεις στη θάλασσα, με αμέτρητα εστιατόρια, μπαρ, κινηματογράφους και νεροτσουλήθρες για εξερεύνηση, αποδεικνύονται ένας επικερδής τρόπος για να το πετύχουν αυτό.

Δείτε κι άλλες φωτογραφίες από το εσωτερικό του Star of the Seas

Πηγή φωτογραφιών:Royal Caribbean International

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio