Κόσμος

Νέα Υόρκη: Η Alter Ego Media και ο θεσμός των Μαθητικών Εφημερίδων του Βήματος στο billboard του Nasdaq

Νέα Υόρκη: Η Alter Ego Media και ο θεσμός των Μαθητικών Εφημερίδων του Βήματος στο billboard του Nasdaq

Στην πρόσοψη του κτιρίου του Nasdaq, σε ένα από τα πιο εμβληματικά σημεία του πλανήτη, προβλήθηκε το μήνυμα καλωσορίσματος και τα ονόματα των παιδιών που ταξίδεψαν στη Νέα Υόρκη Στη Νέα Υόρκη ταξίδεψαν οι μαθητές και οι μαθήτριες που διακρίθηκαν στην πρώτη θέση του 1ου

Στην πρόσοψη του κτιρίου του Nasdaq, σε ένα από τα πιο εμβληματικά σημεία του πλανήτη, προβλήθηκε το μήνυμα καλωσορίσματος και τα ονόματα των παιδιών που ταξίδεψαν στη Νέα Υόρκη

Στη Νέα Υόρκη ταξίδεψαν οι μαθητές και οι μαθήτριες που διακρίθηκαν στην πρώτη θέση του 1ου Πανελλήνιου και Παγκύπριου Διαγωνισμού των Μαθητικών Εφημερίδων της ALTER EGO MEDIA που καθιέρωσε η εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ.

Το βραβείο για τους νικητές του διαγωνισμού ήταν ένα μοναδικό εκπαιδευτικό ταξίδι στη Νέα Υόρκη, με επισκέψεις σε κομβικούς πυλώνες της παγκόσμιας ενημέρωσης και οικονομίας: στα γραφεία της Wall Street Journal, publishing partner του Βήματος, στο Χρηματιστήριο του Nasdaq και στα Ηνωμένα Έθνη.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης στον Nasdaq, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις και γνώρισαν την ιστορία και τον τρόπο λειτουργίας του χρηματιστηρίου.

Η κορυφαία στιγμή του ταξιδιού, όμως, ήταν η απρόσμενη έκπληξη που περίμενε τους μαθητές στην Times Square. Στην πρόσοψη του κτιρίου του Nasdaq, σε ένα από τα πιο εμβληματικά σημεία του πλανήτη, προβλήθηκε το μήνυμα καλωσορίσματος και τα ονόματά τους.

Η παρουσία των μαθητών στο μεγαλύτερο ψηφιακό billboard του κόσμου αποτέλεσε μια εμπειρία ζωής, αλλά και μια παγκόσμια προβολή του θεσμού των μαθητικών εφημερίδων, της Alter Ego Media και του Βήματος.

Ο θεσμός του Διαγωνισμού των Μαθητικών Εφημερίδων που καθιέρωσε ΤΟ ΒΗΜΑ έχει στόχο να καλλιεργήσει δεξιότητες δημιουργικής και δημοσιογραφικής γραφής, έρευνας και αναζήτησης πηγών, σχεδιασμού σχολικής εφημερίδας, κριτικού γραμματισμού των Μέσων και ενθάρρυνση της φιλαναναγνωσίας.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio