Κόσμος

Ιταλία: Τι λέει ο 32χρονος σέξι ιερέας που διαφημίζει συμπληρώματα διατροφής

Ιταλία: Τι λέει ο 32χρονος σέξι ιερέας που διαφημίζει συμπληρώματα διατροφής

Τι λέει στο MEGA ο 32χρονος ιερέας Alberto Ravagnani που διαφημίζει στα social media συμπληρώματα διατροφής Ο32χρονος Alberto Ravagnani δεν είναι ένας τυπικός καθολικός ιερέας. Ο 32χρονος, για τον οποίο μιλά όλη η Ιταλία, έχει κερδίσει ένα νεανικό κοινό που τον ακολουθεί πιστά.Στόχος του, όπως ο ίδιος

Τι λέει στο MEGA ο 32χρονος ιερέας Alberto Ravagnani που διαφημίζει στα social media συμπληρώματα διατροφής

Ο32χρονος Alberto Ravagnani δεν είναι ένας τυπικός καθολικός ιερέας. Ο 32χρονος, για τον οποίο μιλά όλη η Ιταλία, έχει κερδίσει ένα νεανικό κοινό που τον ακολουθεί πιστά.

Στόχος του, όπως ο ίδιος λέει σε συνέντευξη στην εκπομπή Buongiorno στο MEGA, όλα αυτά τα χρόνια ήταν να φέρει την εκκλησία κοντά στη νέα γενιά, αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η πρόσφατη διαφήμιση ωστόσο στο προφίλ του στο Instagram, στο οποίο τον ακολουθούν πάνω από 270.000 άτομα, για εταιρία συμπληρωμάτων διατροφής, παραπέμπει περισσότερο σε lifestyle influencer παρά σε ιερωμένο, ανοίγοντας έτσι έναν κύκλο συζήτησης για τα όρια που πρέπει να μπαίνουν μεταξύ πίστης και αυτοπροβολής.

Αυτό που κάνω εγώ είναι κάτι πάρα πολύ καινούριο και ακόμα είμαστε σε ένα στάδιο που προσπαθούμε να καταλάβουμε ποια είναι τα όρια και τα κριτήρια για να δούμε αν είναι σωστό ή όχι, λέει ο ίδιος μιλώντας στο Buongiorno.

Πολύ έχουν σχολιάσει αρνητικά γιατί δεν μπορούν να καταλάβουν πώς ένας ιερέας αντί να είναι ο τυπικός και να κάνει αυτά που έχουμε συνηθίσει, κάνει κάτι τελείως διαφορετικό.

Όπως λέει ο ίδιος, τα χρήματα που βγάζει από τις συνεργασίες που κάνει, τα χρησιμοποιεί προκειμένου να αγοράζει τον εξοπλισμό για τα podcasts και τα βίντεο που φτιάχνει.

Είναι νέος δρόμος για να βάλεις μέσα στην Εκκλησία όσους βρίσκονται από έξω, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Είναι καινούριο, κανείς δεν ξέρει πώς μπορεί να συνδεθεί με τις άλλες δραστηριότητες της Εκκλησίας, λέει ο 32χρονος ιερέας influencer στο MEGA.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio