Τη νομική εκπροσώπηση των κατοίκων του Αγίου Βλασίου και των Άνω Λεχωνίων, που αντιδρούν στα σχέδια μεταφοράς νερού από τη ΔΕΥΑΜΒ προς τον Βόλο, ανέλαβε η επικεφαλής της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου, ενώ το βράδυ της Τρίτης πραγματοποιήθηκε συνάντηση με κατοίκους και μέλη των επιτροπών αγώνα στον Άγιο Βλάσιο, όπου συζητήθηκαν οι επόμενες κινήσεις απέναντι στον σχεδιασμό της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης, φέρνοντας το θέμα στο περιφερειακό συμβούλιο Θεσσαλίας.
Η κ. Κωνσταντοπούλου χαρακτήρισε την υπόθεση του νερού ζήτημα ζωτικής σημασίας για την περιοχή, τονίζοντας ότι «η υπόθεση του νερού στον Άγιο Βλάσιο και στα Άνω Λεχώνια είναι υπόθεση ποιότητας ζωής, υπόθεση αρχής για τους κατοίκους, για τους ανθρώπους που ζουν, αναπνέουν και μεγαλώνουν εδώ».

Αναφερόμενη στους σχεδιασμούς του Δήμου Βόλου, υποστήριξε ότι «είναι ουσιαστικά να αποξενώσει τους κατοίκους από το νερό, να παρέμβει στην πρόσβαση των ανθρώπων σε αυτό που αποτελεί κοινό αγαθό. Παράλληλα, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι οι αντιδράσεις των κατοίκων θα δικαιωθούν, σημειώνοντας πως «ο αγώνας των κατοίκων είναι δίκαιος και θα ευοδωθεί».
Η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας έκανε γνωστό, ότι θα ζητηθεί η παρέμβαση της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι: «Άμεσα θα καλέσουμε και την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε επίπεδο Περιφέρειας να αναλάβει ευθύνη και πρωτοβουλία, προκειμένου το ζήτημα του νερού του Αγίου Βλασίου και των Άνω Λεχωνίων να αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και διαβούλευσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο».
Από την πλευρά του, το μέλος της Επιτροπής Αγώνα Άνω Λεχωνίων – Αγίου Βλασίου, Παντελής Μαστρογιάννης, ανέφερε ότι κατά τη συνάντηση καθορίστηκαν οι επόμενες πρωτοβουλίες του κινήματος. «Κάναμε την πρώτη συνάντηση με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, η οποία αναλαμβάνει τη νομική εκπροσώπηση του κινήματος της περιοχής για να διατηρήσει τα νερά που το Πήλιο φημίζεται γι’ αυτά», δήλωσε, συμπληρώνοντας ότι επόμενη κίνηση θα είναι η υποβολή αιτήματος προς τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας για σύγκληση του Περιφερειακού Συμβουλίου. Ο κ. Μαστρογιάννης ξεκαθάρισε ακόμη ότι οι κάτοικοι δεν σκοπεύουν να εγκαταλείψουν τη διεκδίκησή τους. «Θα διεκδικήσουμε το νερό γιατί είναι πηγή ζωής για το χωριό και για τα χωριά και θα το διεκδικήσουμε με κάθε μέσο, κινηματικά και νομικά», τόνισε.

Την αμφισβήτησή του για τα στοιχεία που παρουσιάζει η ΔΕΥΑΜΒ εξέφρασε και το μέλος της Επιτροπής του Αγίου Βλασίου για τα Νερά, Κώστας Παχιός. «Τα νερά αυτά που λέει η ΔΕΥΑΜΒ, τα 17 εκατομμύρια κυβικά τον χρόνο, δεν υπάρχουν. Από όπου τα βρίσκει αυτά τα νερά, δεν μπορώ να καταλάβω», υποστήριξε. Μάλιστα, επικαλούμενος την εικόνα που παρουσιάζει σήμερα η περιοχή, σημείωσε ότι: «Αν πάτε στο ποτάμι κάτω στα Πλατανίδια, δεν υπάρχει αυτήν τη στιγμή ούτε σταγόνα».
www.ertnews.gr

