Μαγνησία

Βόλος: Οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στην Γεωπονική άφησε χωρίς κλιματισμό την Σχολή

Βόλος: Οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στην Γεωπονική άφησε χωρίς κλιματισμό την Σχολή

Οι φοιτητές της Γεωπονικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που βρίσκεται στο Φυτόκο, είναι σε αναταραχή, καθώς όπως υποστηρίξουν οι συνθήκες εντός του κτιρίου κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου είναι ιδιαίτερα δυσμενείς. Η σχολή, η οποία καλύπτει μια έκταση 6.000

Οι φοιτητές της Γεωπονικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που βρίσκεται στο Φυτόκο, είναι σε αναταραχή, καθώς όπως υποστηρίξουν οι συνθήκες εντός του κτιρίου κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου είναι ιδιαίτερα δυσμενείς.

Η σχολή, η οποία καλύπτει μια έκταση 6.000 στρεμμάτων, υπέστη σοβαρές ζημιές από τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου 2023.

Οι εργασίες αποκατάστασης και στεγανοποίησης, που ξεκίνησαν στις αρχές του καλοκαιριού, έχουν ως αποτέλεσμα την πλήρη αποσύνδεση του συστήματος ψύξης και θέρμανσης, αφήνοντας τους φοιτητές και το προσωπικό εκτεθειμένους στις υψηλές θερμοκρασίες.

Από την πλευρά της διοίκησης του Πανεπιστημίου, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, γίνεται γνωστό ότι οι εργασίες, που περιλαμβάνουν την αποκατάσταση των σοβαρών ζημιών στην κτιριακή υποδομή, στην στεγανοποίηση του κτιρίου και γενικά στις αντικατάστασης ηλεκτρικών καλωδίων, καθιστούν αδύνατη την επανασύνδεση του κλιματισμού μέχρι την ολοκλήρωσή τους.

Ο εργολάβος εργάζεται πυρετωδώς για την παράδοση του έργου, με πληροφορίες να αναφέρουν ότι αυτό ίσως να έχει επιτευχθεί μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου.

Μέχρι τότε, όμως, οι φοιτητές καλούνται να δώσουν εξετάσεις σε αίθουσες που, όπως οι ίδιοι περιγράφουν, “είναι αποπνικτικές”, δημιουργώντας συνθήκες που επηρεάζουν αρνητικά την απόδοσή τους.

Το αγκάθι του κυλικείου

Ένα επιπλέον πρόβλημα που έχει προκύψει είναι το κλείσιμο του κυλικείου της σχολής. Ο ανάδοχος, ο τρίτος κατά σειρά που εγκαταλείπει, ζήτησε μείωση του μισθώματος, αίτημα που δεν έγινε δεκτό από την αρμόδια Πρυτανική Αρχή.
Ως αποτέλεσμα, η σχολή παραμένει χωρίς καντίνα, αφήνοντας φοιτητές και καθηγητές χωρίς τη δυνατότητα να προμηθευτούν ούτε τα βασικά, δεδομένου ότι το κτίριο βρίσκεται σε απομακρυσμένη τοποθεσία. Οι φοιτητές ζητάνε συνάντηση με τον Πρύτανη για την εξεύρεση άμεσης λύσης.
Η κοινοβουλευτική ερώτηση του Μεϊκόπουλου

Το θέμα έφτασε και στη Βουλή, με τον βουλευτή Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, να καταθέτει κοινοβουλευτική ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Ο βουλευτής επισημαίνει τις σοβαρές ελλείψεις στις υποδομές της σχολής και ζητά από τον Υπουργό να αναλάβει πρωτοβουλίες για την επίλυση των προβλημάτων.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio