Ο Άρης θα μπορεί να πραγματοποιεί κινήσεις ενίσχυσης ενόψει της επόμενης αγωνιστικής περιόδου χωρίς προβλήματα, καθώς, όπως ενημέρωσε η ΠΑΕ, τακτοποιήθηκαν τα δυο ban που είχε επιβάλει η FIFA.
Οι «κιτρινόμαυροι» θα μπορούν, πλέον, να κάνουν μεταγραφές, ενώ η άρση της τιμωρίας που τους είχε επιβάλει η παγκόσμια ποδοσφαιρική ομοσπονδία αναμένεται να επισημοποιηθεί, σύμφωνα πάντα με την επίσημη ενημέρωση, τη Δευτέρα. Πρόκειται για μια αναμενόμενη εξέλιξη, ενώ και το συνολικό ποσό ήταν μικρό, καθώς καμία από τις δυο τιμωρίες δεν αφορούσε οφειλές προς ποδοσφαιριστή.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Άρης έχει συμφωνήσει, ήδη, με τη Γουότφορντ για την απόκτηση του Τομ Ντέλε Μπασίρου, που αναμένεται να ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη για να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει τριετές συμβόλαιο συνεργασίας. Ακόμα, οι «κιτρινόμαυροι» βρίσκονται κοντά και σε έναν κεντρικό αμυντικό.
Πηγή: in.gr

