Πολιτισμός

ΕΡΤ1: Πρώτος σταθμός σε σύνολο ημέρας Μερίδιο τηλεθέασης έως και 52,5% στον αγώνα μπάσκετ Ισπανίας Ελλάδας

ΕΡΤ1: Πρώτος σταθμός σε σύνολο ημέρας  Μερίδιο τηλεθέασης έως και 52,5% στον αγώνα μπάσκετ Ισπανίας  Ελλάδας

Η κρισιμότητα της χθεσινής (Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου) αναμέτρησης μεταξύ της Εθνικής μας ομάδας μπάσκετ και της Ισπανίας είχε αντίκτυπο και στην τηλεθέαση που σημείωσε η ΕΡΤ1, η οποία μετέδωσε ζωντανά και αυτόν τον αγώνα.Ο αγώνας έκανε το μεγαλύτερο -έως τώρα- μέσο μερίδιο

Η κρισιμότητα της χθεσινής (Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου) αναμέτρησης μεταξύ της Εθνικής μας ομάδας μπάσκετ και της Ισπανίας είχε αντίκτυπο και στην τηλεθέαση που σημείωσε η ΕΡΤ1, η οποία μετέδωσε ζωντανά και αυτόν τον αγώνα.
Ο αγώνας έκανε το μεγαλύτερο -έως τώρα- μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο Ευρωμπάσκετ, φτάνοντας το 38,5% και σε επίπεδο λεπτού το 52,5%, με αποτέλεσμα η ΕΡΤ1 να είναι πρώτη στον πίνακα τηλεθεάσεων, κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης.

Η υψηλότατη τηλεθέαση του αγώνα επηρέασε, όπως ήταν αναμενόμενο, και το μέσο μερίδιο της ημερήσιας τηλεθέασης της ΕΡΤ1, που άγγιξε το 13,6% (και στο κοινό 18-54 το 15%), με αποτέλεσμα να είναι ο πρώτος σταθμός στον σχετικό πίνακα μετρήσεων.

Ρεκόρ τηλεθέασης σημειώθηκε και στο αντρικό κοινό, που δεν έχασε λεπτό από τον αγώνα. Στους άντρες ηλικίας 18+ η ΕΡΤ1 ήταν πρώτη σε μέσο μερίδιο τηλεθέασης με 46,5%. Ακόμη υψηλότερο ήταν το ποσοστό στην ηλικιακή ομάδα 18-34, όπου έφτασε το 69%.

Κατά μέσο όρο, την αναμέτρηση παρακολούθησαν 1.426.000 τηλεθεατές, ενώ τουλάχιστον για ένα λεπτό συντονίστηκαν 2.219.000 άτομα.

Ιδιαίτερα υψηλή τηλεθέαση σημείωσε και η αθλητική εκπομπή που ακολούθησε την αναμέτρηση. Η post game εκπομπή της ΕΡΤ1 επικράτησε του ανταγωνισμού με μερίδιο 27,8% στο γενικό σύνολο και 31,3% στο ανδρικό κοινό.

www.ertnews.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio