Τα πρώτα τρένα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB) κυκλοφορούν εδώ και λίγη ώρα ξανά, έπειτα από την ακινητοποίησή τους, η οποία προκλήθηκε από εκτεταμένα προβλήματα στο ψηφιακό σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R (φωτογραφία, επάνω, από το Reuters/Christine Uyanik).
Οι διακοπές στο GSM-R προκλήθηκαν, σύμφωνα με την εφημερίδα Bild, κατά τη διαδικασία αντικατάστασης εξαρτήματος με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση των τρένων σε όλη τη Γερμανία.
Το πρόβλημα παρουσιάστηκε κατά τη διαδικασία αντικατάστασης εξαρτήματος στο σύστημα GSM-R
Erste Züge der Deutschen Bahn fahren wieder https://t.co/SFCqk8WxkK
— DIE ZEIT (@zeitonline) June 23, 2026
Η αναστολή λειτουργίας αφορούσε όλα τα τρένα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (DB) —υπεραστικά, περιφερειακά, υπερταχείες (ICE), αστικά— κι ακόμη τους συρμούς της ιδιωτικής εταιρίας Metronom, η οποία ανακοίνωσε ότι κατά τη διάρκεια της νύχτας δεν θα πραγματοποιηθούν άλλα δρομολόγια.
A nationwide Deutsche Bahn radio system failure brought train traffic across Germany to a halt on Tuesday night.
All long-distance and regional trains were stopped for safety reasons, causing major delays and cancellations.
The cause is still unknown, and technicians are… pic.twitter.com/ip7dRYeLDQ
— Clash Report (@clashreport) June 23, 2026
Στο Βερολίνο και στο Μόναχο, τα τρένα S-Bahn της DB ανακοίνωσαν νωρίτερα ότι οι επιβάτες πρέπει να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης.
Πρώτη προτεραιότητα
Σύμφωνα με τη διευθύνουσα σύμβουλο της DB Εβελιν Πάλα, πρώτη προτεραιότητα ήταν τα τρένα να βρεθούν το συντομότερο δυνατό σε σταθμούς, να αποβιβαστούν οι επιβάτες και κατόπιν να εντοπιστεί και να αποκατασταθεί η βλάβη.
Πηγή: ΑΠΕ
Πηγή: in.gr

