Λάρισα

Ενενήντα εγκαταλελειμμένα οχήματα απομακρύνθηκαν από τους δρόμους του Δήμου Λαρισαίων

Ενενήντα εγκαταλελειμμένα  οχήματα απομακρύνθηκαν από τους δρόμους του Δήμου Λαρισαίων

Σε εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση περισυλλογής και απομάκρυνσης εγκαταλελειμμένων οχημάτων στους δρόμους της πόλης από την Υπηρεσία Καθαριότητας -Ανακύκλωσης του Δήμου Λαρισαίων. Η διαδικασία ξεκίνησε πριν από μερικές ημέρες από συνεργεία, παρουσία και υπαλλήλων της

Σε εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση περισυλλογής και απομάκρυνσης εγκαταλελειμμένων οχημάτων στους δρόμους της πόλης από την Υπηρεσία Καθαριότητας -Ανακύκλωσης του Δήμου Λαρισαίων. Η διαδικασία ξεκίνησε πριν από μερικές ημέρες από συνεργεία, παρουσία και υπαλλήλων της Δημοτικής Αστυνομίας.

Μέχρι στιγμής, απομακρύνθηκαν οχήματα εγκαταλελειμμένα στο κέντρο, στην περιοχή του Αγίου Αντωνίου, στη Νεάπολη, στη Φιλιππούπολη, στο ΑΤΑ και στη Νέα Σμύρνη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Καθαριότητας-Ανακύκλωσης, πέρυσι (2024) απομακρύνθηκαν από τους δρόμους 38 οχήματα, ενώ φέτος, από την 1η του έτους μέχρι σήμερα έχουν απομακρυνθεί 49 οχήματα -δηλαδή, περίπου 90 οχήματα, συνολικά, μέσα στη διετία.

Σύμφωνα με την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, πρόκειται για μια εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία, η οποία μπορεί να ξεπεράσει τους τέσσερις μήνες, κυρίως αναφορικά με το διάστημα που μεσολαβεί από τον εντοπισμό/πρώτη ενημέρωση, μέχρι την τελική περισυλλογή και απομάκρυνση του οχήματος.

Πιο συγκεκριμένα, ένα όχημα χαρακτηρίζεται εγκαταλελειμμένο όταν είναι παρκαρισμένο:

α) για πάνω από 90 μέρες σε κοινόχρηστο χώρο όπου επιτρέπεται το παρκάρισμα

β) για πάνω από 30 μέρες σε χώρο όπου απαγορεύεται το παρκάρισμα.

Ειδοποιείται η Δημοτική Αστυνομία, η οποία αφήνει σημείωμα (σήμα), στο οποίο αναγράφεται ότι εάν δεν μετακινηθεί το όχημα σε 45 μέρες, τότε καταχωρίζεται στα “απορρίμματα” και θα πάει για καταστροφή.

Στο πλαίσιο της ίδιας διαδικασίας, η Δημοτική Αστυνομία ενημερώνει την ΕΛ.ΑΣ., ώστε να διερευνηθεί/διαπιστωθεί εάν τα προς απόσυρση οχήματα αναζητούνται για παράνομη πράξη/έχουν κλαπεί. Μόλις γίνει και αυτός ο έλεγχος, τότε ενημερώνεται η υπηρεσία Καθαριότητας & Ανακύκλωσης, η οποία σε συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία προχωρά στην απόσυρση του οχήματος από το σημείο όπου έχει εγκαταλειφθεί. Θα πρέπει, επίσης, να σημειωθεί και μια άλλη παράμετρος: εάν το όχημα δεν φέρει πινακίδες, η διαδικασία ολοκληρώνεται άμεσα. Ωστόσο, εάν φέρει πινακίδες, η Δημοτική Αστυνομία θα πρέπει να έχει έρθει σε επαφή και με τον ιδιοκτήτη.

Να σημειωθεί ότι η επιχείρηση για την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων εντός του Δήμου Λαρισαίων θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα, ενώ οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στις υπηρεσίες του Δήμου, για τυχόν παρατημένα οχήματα στις περιοχές που μένουν.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio