Λάρισα

Διαφωνεί ο Δήμος Λαρισαίων με τη μείωση θέσεων σχολικών τροχονόμων

Διαφωνεί ο Δήμος Λαρισαίων με τη μείωση θέσεων σχολικών τροχονόμων

Τη διαφωνία της δημοτικής αρχής του Δήμου Λαρισαίων στην κατάργηση θέσεων σχολικών τροχονόμων, εκφράζει με δήλωσή του ο αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Ηρ. Γερογιώκας, μετά και τα παράπονα που εξέφρασαν πολίτες για μειωμένο αριθμό σχολικών τροχονόμων σε ορισμένα σχολεία της

Τη διαφωνία της δημοτικής αρχής του Δήμου Λαρισαίων στην κατάργηση θέσεων σχολικών τροχονόμων, εκφράζει με δήλωσή του ο αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Ηρ. Γερογιώκας, μετά και τα παράπονα που εξέφρασαν πολίτες για μειωμένο αριθμό σχολικών τροχονόμων σε ορισμένα σχολεία της πόλης.

Αναλυτικά στη δήλωσή του ο κ. Γερογιώκας σημειώνει τα εξής:

“Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς έχουμε γίνει αποδέκτες παραπόνων αναφορικά με μειωμένο αριθμό σχολικών τροχονόμων σε ορισμένα σχολεία της πόλης, καθώς ο αριθμός τους φέτος μειώθηκε σε κάποιες περιπτώσεις, εξαιτίας σχετικής απόφασης της Κυβέρνησης (ΦΕΚ 3350/Β/1.7.2025).

Η απόφαση αυτή προφανώς και δεν μας βρίσκει σύμφωνους, στον βαθμό που μιλάμε για ανθρώπους που προσφέρουν σημαντικό έργο στα παιδιά μας και συμμετέχουν καθημερινά στην προσπάθεια για την όσο το δυνατόν ασφαλέστερη μετακίνηση των μαθητών, αμειβόμενοι μάλιστα με ένα ελάχιστο ποσό αποζημίωσης.

Και εγώ ως αρμόδιος Αντιδήμαρχος, αλλά και το σύνολο της Δημοτικής Αρχής, θεωρούμε ότι η κυβέρνηση οφείλει να επανεξετάσει τη συγκεκριμένη απόφαση, αναγνωρίζοντας τις αντικειμενικές δυσκολίες που έχουν προκύψει στην καθημερινότητα των σχολείων.

Παρόλο που ο Δήμος Λαρισαίων και κάθε δήμος, δεν έχει καμία αρμοδιότητα σχετικά με τους σχολικούς τροχονόμους, πέραν της υποχρέωσης να καταβάλει την προβλεπόμενη χρηματική τους αποζημίωση,έχω ήδη επικοινωνήσει με τα αρμόδια Υπουργεία και μετέφερα τον προβληματισμό μας, ως αποδέκτης μιας κατάστασης, που είναι λογικό να προκαλεί αντιδράσεις, αλλά και ερωτηματικά”.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio