Ταξίδια

Θεσσαλονίκη: Στους κορυφαίους φθινοπωρινούς προορισμούς στην Ευρώπη, σε αφιέρωμα των Financial Times

Θεσσαλονίκη: Στους κορυφαίους φθινοπωρινούς προορισμούς στην Ευρώπη, σε αφιέρωμα των Financial Times

Πολυεπίπεδη και γεμάτη αυθεντικότητα περιγράφεται η Θεσσαλονίκη στο εκτενές αφιέρωμα της βρετανικής εφημερίδας - Από τη θέα στον Θερμαϊκό και τα ιστορικά μνημεία, έως τα μικρά κουρεία και τις γκαλερί Ως ένας από τους πιο ελκυστικούς φθινοπωρινούς προορισμούς στην Ευρώπη

Πολυεπίπεδη και γεμάτη αυθεντικότητα περιγράφεται η Θεσσαλονίκη στο εκτενές αφιέρωμα της βρετανικής εφημερίδας - Από τη θέα στον Θερμαϊκό και τα ιστορικά μνημεία, έως τα μικρά κουρεία και τις γκαλερί

Ως ένας από τους πιο ελκυστικούς φθινοπωρινούς προορισμούς στην Ευρώπη παρουσιάζεται η Θεσσαλονίκη, σε εκτενές αφιέρωμα των Financial Times, χάρη στον συνδυασμό ιστορίας, αυθεντικότητας και σύγχρονης δημιουργικής ταυτότητας.

Η αρθρογράφος της βρετανικής εφημερίδας ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν τη γαστρονομία, την πολιτιστική ζωή και τις μοναδικές εμπειρίες της πόλης, περιγράφοντάς τηνως πολυεπίπεδη και γεμάτη αυθεντικότητα.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης τονίζει από την πλευρά του ότι η προβολή σε ένα κορυφαίο διεθνές μέσο ενισχύει σημαντικά το διεθνές προφίλ της Θεσσαλονίκης.

εικόνα που δείχνει την πλατεία Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη, τη νύχτα

Στιγμιότυπο από την πλατεία Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη, τη νύχτα

Ειδικότερα, στο άρθρο με τίτλο Swap Paris and Rome for one of these alternative autumn city breaks, η δημοσιογράφος Head of Audience Engagement (FT US) Lilah Raptopoulos, οικοδέσποινα του podcast Life & Art from FT Weekend, επισημαίνει τη μακραίωνη ιστορία της Θεσσαλονίκης, που συνδυάζεται κατά την ίδια με μια σύγχρονη, δημιουργική και γαστρονομικά πλούσια ταυτότητα.

Στο πλαίσιο αυτό, ενθαρρύνει τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν την πόλη ως μια εναλλακτική επιλογή για τις φθινοπωρινές τους εξορμήσεις.

εικόνα που δείχνει άποψη από το περιβάλλοντα χώρο του Λευκού Πύργου

Άποψη από το περιβάλλοντα χώρο του Λευκού Πύργου

Το άρθρο αναδεικνύει τη Θεσσαλονίκη ως Πόλη Γαστρονομίας της UNESCO, εστιάζοντας στα τοπικά εδέσματα, στη σύγχρονη κουζίνα, στις αγορές και στη ζωντανή πολιτιστική ζωή.

Ειδική μνεία γίνεται στις εμπειρίες που προσφέρει η πόλη: από τη θέα στον Θερμαϊκό και τα ιστορικά μνημεία, έως τα μικρά κουρεία, τα εργαστήρια και τις γκαλερί τέχνης, που συνθέτουν τη σύγχρονη καθημερινότητά της.

ΟΤΘ: Σημαντική διάκριση

Ο πρόεδρος του ΟΤΘ, και δήμαρχος της πόλης, Στέλιος Αγγελούδης, τόνισε ότι η παρουσία της Θεσσαλονίκης στις σελίδες των Financial Times αποτελεί σημαντική διεθνή αναγνώριση και ότι ενισχύει την εικόνα της πόλης ως προορισμού με ιστορία, γεύση και αυθεντικότητα, στοιχεία που τη διαφοροποιούν στην ευρωπαϊκή τουριστική σκηνή.

Σημείωσε, δε, ότι η προβολή της Θεσσαλονίκης σε ένα από τα πιο αναγνωρισμένα διεθνή μέσα είναι ιδιαίτερα σημαντική, δεδομένου ότι η βρετανική εφημερίδα διαβάζεται κατά μέσο όρο από 21 εκατ. αναγνώστες παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων κορυφαία στελέχη επιχειρήσεων και ταξιδιώτες υψηλού εισοδήματος.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση του ΟΤΘ, σύμφωνα με τη FT Global Reader Survey 2024/25, το 69% των αναγνωστών είναι διεθνείς επαγγελματίες ταξιδιώτες, το 56% λαμβάνουν επιχειρηματικές αποφάσεις (Business Decision-Makers), ενώ το 75% εργάζεται σε διεθνείς εταιρείες.

Η συγκεκριμένη δημοσίευση προστίθεται σε μια σειρά διεθνών αναφορών που επιβεβαιώνουν ότι η Θεσσαλονίκη διαθέτει ισχυρή ταυτότητα και σημαντικές προοπτικές, υπογραμμίζει ο ΟΤΘ, ο οποίος συνεχίζει να υποστηρίζει κάθε προσπάθεια που προβάλλει τη σύγχρονη και εξωστρεφή εικόνα της πόλης.

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Μπλόκο Μικροθηβών:

Ήταν έτοιμοι να κόψουν την Ελλάδα στα δυο- Προτάχθηκε η αναμονή Έντονη οργή και διάθεση κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων εκφράζουν οι αγρότες, μετά την αιφνιδιαστική αφαίρεση χρημάτων από προσωπικούς τραπεζικούς τους λογαριασμούς, χωρίς όπως καταγγέλλουν να έχει προηγηθεί

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio