Αντιπολεμική συγκέντρωση διοργανώνει σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου, στις 7 το απόγευμα στην πλατεία Πανεπιστημίου η Λέσχη Εργαζομένων και Νεολαίας, με αφορμή τα εγκαίνια της νέας βιομηχανικής μονάδας της METLEN στην περιοχή του Βόλου.
Οι διοργανωτές συνδέουν τη συγκεκριμένη επένδυση με την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής αμυντικής βιομηχανίας και το πρόγραμμα «ReArm Europe», υποστηρίζοντας ότι η παραγωγική δραστηριότητα της μονάδας σχετίζεται με την κατασκευή στρατιωτικού υλικού. Στην ανακοίνωσή τους κάνουν λόγο για ενίσχυση της πολεμικής οικονομίας και εκφράζουν την αντίθεσή τους στη συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων σε εξοπλιστικά προγράμματα που συνδέονται με διεθνείς στρατιωτικές συγκρούσεις.
Παράλληλα, ασκούν κριτική στις κρατικές ενισχύσεις και τα επενδυτικά κίνητρα που έχουν δοθεί για την επέκταση των δραστηριοτήτων του ομίλου στον Βόλο, υποστηρίζοντας ότι την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν προβλήματα ακρίβειας, στεγαστικής κρίσης και υποβάθμισης κοινωνικών υπηρεσιών.
Η Λέσχη Εργαζομένων και Νεολαίας συνδέει επίσης τις εξελίξεις αυτές με ευρύτερες περιβαλλοντικές και αναπτυξιακές παρεμβάσεις στην περιοχή, εκφράζοντας ανησυχίες για τις επιπτώσεις τους στην ποιότητα ζωής των κατοίκων.
Κεντρικό σύνθημα της κινητοποίησης είναι το «Μπλόκο στη μηχανή του πολέμου», ενώ οι διοργανωτές καλούν πολίτες, εργαζόμενους και νέους να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση.
www.ertnews.gr

