Μαγνησία

Ο Βόλος και το Πήλιο στο επίκεντρο της προβολής στην Κεντρική Ευρώπη

Ο Βόλος και το Πήλιο στο επίκεντρο της προβολής στην Κεντρική Ευρώπη

Στοχευμένη καμπάνια προβολής του Βόλου και του Πηλίου στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου αναλαμβάνει ο Δήμος Βόλου, μέσω της Αντιδημαρχίας Τουρισμού. Η πρωτοβουλία πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον δημοφιλή ταξιδιωτικό ιστότοπο Griekenland.net και το περιοδικό KALA

Στοχευμένη καμπάνια προβολής του Βόλου και του Πηλίου στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου αναλαμβάνει ο Δήμος Βόλου, μέσω της Αντιδημαρχίας Τουρισμού. Η πρωτοβουλία πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον δημοφιλή ταξιδιωτικό ιστότοπο Griekenland.net και το περιοδικό KALA Magazine, με χρηματοδότηση από τον Δήμο, και περιλαμβάνει καταχωρήσεις, editorial άρθρα και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στόχος είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της περιοχής στην Κεντρική Ευρώπη και η ανάδειξη των μοναδικών της χαρακτηριστικών.

Ο Griekenland.net αποτελεί τα τελευταία χρόνια βασική πηγή ενημέρωσης για την Ελλάδα στην Ολλανδία και το Βέλγιο, προσφέροντας ειδήσεις, αφιερώματα και πρακτικές πληροφορίες για ελληνικούς προορισμούς. Παράλληλα, το KALA Magazine παρουσιάζει την Ελλάδα μέσα από ταξιδιωτικά αφιερώματα, πολιτιστικά και γαστρονομικά θέματα, απευθυνόμενο σε κοινό που αναζητά ποιοτικές εμπειρίες.

Η συνεργασία προέκυψε μετά τη συμμετοχή του Δήμου Βόλου στη διεθνή τουριστική έκθεση Philoxenia στη Θεσσαλονίκη και αξιολογήθηκε μέσω επίσκεψης του εκδότη και δημοσιογράφου του Griekenland.net, κ. Bas Wanrooij, στην περιοχή για καλοκαιρινές διακοπές. Το πρόγραμμα περιλάμβανε γαστρονομικές διαδρομές από τη Νέα Αγχίαλο έως το Πήλιο, γνωριμία με τοπικούς παραγωγούς και συλλόγους, αλλά και διαδρομές σε παραλίες, χωριά και το ιστορικό τρενάκι του Πηλίου.

Ο κ. Wanrooij τόνισε πως ο Βόλος και το Πήλιο προσφέρουν διαφορετικές εμπειρίες κάθε εποχή του χρόνου, από θάλασσα και πολιτισμό έως σκι και πεζοπορία.

Η καμπάνια υποστηρίζεται και από τους Δήμους Ζαγοράς-Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου, καθώς και τον Σύλλογο Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Μαγνησίας, εδραιώνοντας τον Βόλο και το Πήλιο ως αυθεντικό, ποιοτικό και βιώσιμο τουριστικό προορισμό για το διεθνές κοινό.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio