Μαγνησία

Τα προϊόντα του γυναίκειου συνεταιρισμού Εσπερίδες

Τα προϊόντα του γυναίκειου συνεταιρισμού Εσπερίδες

Με αγάπη και φροντίδα οι γυναίκες ενός συνεταιρισμού ξεκινούν τις εργασίες της συλλογής των φρούτων και της μετατροπής τους σε νόστιμους πειρασμούς. Έχοντας αναλάβει ενεργό ρόλο, η δημοσιογράφος της ΕΡΤ Φρόσω Παύλου, εξασκείται στην κουζίνα του γυναίκειου συνεταιρισμού

Με αγάπη και φροντίδα οι γυναίκες ενός συνεταιρισμού ξεκινούν τις εργασίες της συλλογής των φρούτων και της μετατροπής τους σε νόστιμους πειρασμούς.

Έχοντας αναλάβει ενεργό ρόλο, η δημοσιογράφος της ΕΡΤ Φρόσω Παύλου, εξασκείται στην κουζίνα του γυναίκειου συνεταιρισμού Βυζίτσας “Εσπερίδες”.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

Η Θεοδώρα Κλίτσου, μέλος του συνεταιρισμού, αναφέρεται στις δυσκολίες που αντιμετώπισαν στο ξεκίνημα της προσπάθειας τους και στην αμφισβήτηση που εισέπραξαν κυρίως από τους συζύγους τους, οι οποίοι δεν κατανοούσαν το εγχείρημα, και μάλιστα την περίοδο της οικονομικής κρίσεως.

Παξιμάδια λαδορίγανης που διπλοφουρνίζονται για να γίνουν από μόνα τους ένα γεύμα, γλυκά του κουταλιού λικέρ και τουρσιά είναι κάποια από αυτά που περιλαμβάνονται στον μακρύ κατάλογο των προϊόντων που ετοιμάζουν, μεγαλύτερες και νεότερες νοικοκυρές, με σπιτική φροντίδα.  

Ο σαμπούκος δεν είναι μόνο αφέψημα, αλλά και μαρμελάδα. Ο θάμνος βγάζει ένα κίτρινο λουλούδι και τα σπόρια του που μοιάζουν με βατόμουρο καταλήγουν στα καζάνια, όπου δένει μια μοναδική σε γεύση και άρωμα μαρμελάδα.

Οι επισκέπτες στην Βυζίτσα πληθαίνουν. Από στόμα σε στόμα τα προϊόντα μαθαίνονται και όλοι κάνουν μια στάση στο χωριό.

Το αποτέλεσμα της επιμονής και της υπομονής των γυναικών ανταμείφθηκε στην πορεία. Έχοντας τις πρώτες ύλες από τα κτήματά τους και με τις γνώσεις από την αγροτική ζωή, με τα προϊόντας τους έβαλαν την Βυζίτσα στον τουριστικό χάρτη, δίνοντας νέα πνοή στην οικονομική ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής.    

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio