Μαγνησία

Στις 20 και 21 Σεπτεμβρίου η Ανάβαση Πορταριάς

Στις 20 και 21 Σεπτεμβρίου η Ανάβαση Πορταριάς

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων επανεκκινεί μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, με την 44η Seajets Ανάβαση Πορταριάς, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 20 & 21 Σεπτεμβρίου. Ο αγώνας συγκέντρωσε πλήθος αγωνιστικών αυτοκινήτων με τον πίνακα συμμετοχών να αριθμεί 97 συμμετέχοντες που

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων επανεκκινεί μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, με την 44η Seajets Ανάβαση Πορταριάς, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 20 & 21 Σεπτεμβρίου. Ο αγώνας συγκέντρωσε πλήθος αγωνιστικών αυτοκινήτων με τον πίνακα συμμετοχών να αριθμεί 97 συμμετέχοντες που θα δώσουν τη δική τους μάχη με το χρονόμετρο, τόσο το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά όσο και τη Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου στον αγώνα, στη φημισμένη διαδρομή των 4.8 χιλιομέτρων.

Ο αγώνας διεξάγεται από τη Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου (Λ.Α.Βόλου), σε συνεργασία με τη Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας & Σποράδων, το Δήμο Βόλου & το Επιμελητήριο Μαγνησίας. Μέγας χορηγός είναι η Seajets ενώ την έμπρακτη στήριξη τους στη 44η έκδοση του αγώνα παρέχουν: Ι. ΚΤΕΟ Βόλου, Peugeot Πολυχρονίδου, ΕΚΟ Αφοι Δράμη, Food Service Καρακατσάνης, Παραδοσιακός Φούρνος Μανδηλά, Frenzy, Stamatiou Parts, Stamos Εκλεκτά Προϊόντα Ζύμης.
Στο πλευρό της ΛΑΒ – Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου Βρίσκονται για ακόμα μια χρονιά, η Ελληνική Αστυνομία, το Πυροσβεστικό Σώμα, το ΕΚΑΒ και η Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Νομού Μαγνησίας που διασφαλίζουν υψηλές υπηρεσίες ασφαλείας και ιατρικής περίθαλψης κατά τη διάρκεια της διήμερης αγωνιστικής δράσης.

Στον αγώνα δίνουν το παρών αρκετοί πρωταγωνιστές από το χώρο των αναβάσεων τα τελευταία χρόνια, ενώ από τη λίστα συμμετοχών δε λείπουν οι εκπλήξεις με ταχύτατους οδηγούς να ανεβαίνουν κατηγορία και να πραγματοποιούν τη πρεμιέρα των νέων τους αγωνιστικών αυτοκινήτων στην 44η Seajets Ανάβαση Πορταριάς. Ευχή όλων οι καιρικές συνθήκες να αποτελέσουν σύμμαχο της διοργάνωσης, των αγωνιζόμενων και των θεατών που θα κατακλύσουν για ακόμα μια χρονιά τη διαδρομή, για ένα επιτυχημένο αγώνα.

Αναφορικά με το πρόγραμμα του αγώνα, ο Διοικητικός & Τεχνικός Έλεγχος θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου από τις 17:00 – 20:00 στις εγκαταστάσεις του Ι.ΚΤΕΟ Βόλου, καθώς και την επόμενη ημέρα Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Κλειστό Γυμναστήριο Πορταριάς από τις 08:00 έως τις 10:00. Οι χρονομετρημένες δοκιμές είναι προγραμματισμένες να διεξαχθούν στις 12:00, το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου.
Τα δυο σκέλη του αγώνα θα πραγματοποιηθούν τη Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου στις 10:00, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει 1 ώρα πριν τη διέλευση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου και τις δυο ημέρες.
Η infomega αποτελεί τον επίσημο χρονομέτρη του αγώνα, με τα αποτελέσματα να βρίσκονται στην ιστοσελίδα www.infomega.gr/live

Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών. Η Γραμματεία και το Γραφείο Τύπου θα λειτουργούν

  1. Μέχρι τη Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου στα γραφεία της Λ.Α.Β, εντός Πανθεσσαλικού Σταδίου
  2. Το Σαββατοκύριακο 20-21 Σεπτεμβρίου στο χώρο της αφετηρίας.

Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου (Λ.Α.Βόλου) εύχεται καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες και καλή διασκέδαση στους θεατές που θα ανέβουν στο καταπράσινο Πήλιο για να τιμήσουν με τη παρουσία τους, οδηγούς και ομάδες.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio