Μαγνησία

Τραυματισμός εργαζομένων καθαριότητας στον Δήμο Ζαγοράς Μουρεσίου

Τραυματισμός εργαζομένων καθαριότητας στον Δήμο Ζαγοράς Μουρεσίου

Δύο εργαζόμενοι καθαριότητας του Δήμου Ζαγοράς Μουρεσίου τραυματίστηκαν χθες όταν απορριμματοφόρο όχημα παρουσίασε σοβαρή δυσλειτουργία κατά την άνοδο ανηφορικού δρόμου στην παραλία Αγίων Σαράντα. Σύμφωνα με τις περιγραφές, δεν λειτούργησαν τα φρένα ούτε το

Δύο εργαζόμενοι καθαριότητας του Δήμου Ζαγοράς Μουρεσίου τραυματίστηκαν χθες όταν απορριμματοφόρο όχημα παρουσίασε σοβαρή δυσλειτουργία κατά την άνοδο ανηφορικού δρόμου στην παραλία Αγίων Σαράντα. Σύμφωνα με τις περιγραφές, δεν λειτούργησαν τα φρένα ούτε το χειρόφρενο, με αποτέλεσμα το περιστατικό να καταλήξει σε ατύχημα.

Το όχημα, ηλικίας άνω των 30 ετών, εξακολουθεί να χρησιμοποιείται παρά τα προβλήματα που εμφανίζει, γεγονός που προκαλεί ανησυχία για την ασφάλεια των εργαζομένων Αργότερα την ίδια μέρα, το ίδιο απορριμματοφόρο ακινητοποιήθηκε και πάλι, αυτή τη φορά στην Εθνική Οδό Ζαγοράς – Βόλου, σε αντίστοιχες συνθήκες.

Επί τόπου έσπευσε ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Καραγεωργίου, ο οποίος έδωσε εντολή για την απομάκρυνση του απορριμματοφόρου με μηχάνημα έργου. Οι δύο εργάτες καθαριότητας που επέβαιναν τραυματίστηκαν στον αυχένα, με τον έναν να λαμβάνει πενθήμερη αναρρωτική άδεια και τον άλλον να διακομίζεται στο νοσοκομείο.

Το όχημα οδηγήθηκε στο συνεργείο για τεχνικό έλεγχο και επισκευή, ενώ με εντολή του δημάρχου ξεκίνησε έρευνα για να διαπιστωθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το ατύχημα.

Οι καταγγελίες της Λαϊκής Συσπείρωσης

Η δημοτική παράταξη Λαϊκή Συσπείρωση αποδίδει τα περιστατικά στην παντελή έλλειψη συντήρησης του στόλου του Δήμου και στην παλαιότητα των οχημάτων. Όπως αναφέρει, το νεότερο απορριμματοφόρο είναι 15 ετών, ενώ δεν υπάρχει ορισμένος υπεύθυνος συντήρησης ούτε κατάλληλος χώρος στάθμευσης.

Σύμφωνα με την ίδια καταγγελία:

  • Η μεταφόρτωση απορριμμάτων γίνεται σε δρόμους με κινδύνους για την ασφάλεια και το περιβάλλον.
  • Δύο πυροσβεστικά οχήματα κινούνται χωρίς πινακίδες και χωρίς ΚΤΕΟ.
  • Τον περασμένο Ιούλιο, απορριμματοφόρο καταγράφηκε από την Τροχαία με φθαρμένα ελαστικά.
  • Η έλλειψη χώρου μεταφόρτωσης αναγκάζει τα απορριμματοφόρα να διανύουν μεγάλες αποστάσεις μέχρι τον ΧΥΤΑ Βόλου.

Η παράταξη υποστηρίζει ότι η δημοτική αρχή προσπάθησε να δώσει λύση μέσω της παραχώρησης απορριμματοφόρου από τον Δήμο Παλαιού Φαλήρου, το οποίο όμως ήταν ακόμη πιο παλαιό και ακατάλληλο για το ορεινό δίκτυο, με αποτέλεσμα να παραμείνει εκτός χρήσης. Επίσης αναφέρεται σε δίμηνες μισθώσεις οχημάτων που επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό.

Η Λαϊκή Συσπείρωση ζητά κρατική χρηματοδότηση για ανανέωση του στόλου, προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, τακτική συντήρηση και τεχνικούς ελέγχους, στεγασμένο χώρο στάθμευσης και λύση στη μεταφόρτωση απορριμμάτων. Παράλληλα επισημαίνει την ανάγκη επισκευής του οδικού δικτύου, που παραμένει κατεστραμμένο από τις πλημμύρες του 2023.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio