Μαγνησία

Νέα πρωτοβουλία για την ολοκληρωμένη προβολή της Θεσσαλίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Νέα πρωτοβουλία για την ολοκληρωμένη προβολή της Θεσσαλίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Μια νέα δυναμική πρωτοβουλία με τίτλο Choose Thessaly κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου, στις 18:00, στο Magnes Hotel (Ελ. Βενιζέλου 97, Βόλος). Η εκδήλωση, που είναι ανοιχτή στο κοινό, διοργανώνεται από την ομάδα του Choose Greece, και στοχεύει να αναδείξει τη Θεσσαλία ως έναν από τους πιο

Μια νέα δυναμική πρωτοβουλία με τίτλο Choose Thessaly κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου, στις 18:00, στο Magnes Hotel (Ελ. Βενιζέλου 97, Βόλος). Η εκδήλωση, που είναι ανοιχτή στο κοινό, διοργανώνεται από την ομάδα του Choose Greece, και στοχεύει να αναδείξει τη Θεσσαλία ως έναν από τους πιο ελκυστικούς και ολοκληρωμένους προορισμούς 365 ημερών στην Ευρώπη.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης θα γίνει η πρώτη επίσημη αποκάλυψη του Προγράμματος Δράσεων του Choose Thessaly για το 2026, το οποίο φιλοδοξεί να συνδυάσει τουρισμό, πολιτισμό, επιχειρηματικότητα και τοπική παραγωγή, διαμορφώνοντας ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης για την περιοχή.

Ο επικεφαλής της πρωτοβουλίας Λεωνίδας Μπαμπάνης υπογραμμίζει ότι το Choose Thessaly αποτελεί σημείο αναφοράς για την εξωστρέφεια της Θεσσαλίας και την ενίσχυση της εικόνας της στο διεθνές κοινό.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio