Μαγνησία

Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται οι οι οδηγοί φορτηγών Μαγνησίας Εκτός εργασίας λόγω έλλειψης καρτών ταχογράφου

Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται οι οι οδηγοί φορτηγών Μαγνησίας  Εκτός εργασίας λόγω έλλειψης καρτών ταχογράφου

Σοβαρά προβλήματα που πλήττουν άμεσα τη βιωσιμότητα του κλάδου των οδικών μεταφορών ανέδειξε ο Ζήσης Ντελόπουλος, πρόεδρος του Συλλόγου Αυτοκινητιστών Φορτηγών Εθνικών Διεθνών Μεταφορών νομού Μαγνησίας, μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου. Όπως τόνισε, εκατοντάδες επαγγελματίες

Σοβαρά προβλήματα που πλήττουν άμεσα τη βιωσιμότητα του κλάδου των οδικών μεταφορών ανέδειξε ο Ζήσης Ντελόπουλος, πρόεδρος του Συλλόγου Αυτοκινητιστών Φορτηγών Εθνικών Διεθνών Μεταφορών νομού Μαγνησίας, μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου. Όπως τόνισε, εκατοντάδες επαγγελματίες οδηγοί σε όλη τη χώρα παραμένουν ουσιαστικά εκτός αγοράς εργασίας, εξαιτίας της αδυναμίας του κράτους να προμηθευτεί εγκαίρως τις απαραίτητες κάρτες οδηγού για τους ψηφιακούς ταχογράφους.

Σύμφωνα με τον κ. Ντελόπουλο, πρόκειται για το δεύτερο αντίστοιχο περιστατικό μέσα σε τέσσερα χρόνια, με αποτέλεσμα οδηγοί που έχουν λήξει οι κάρτες τους να μην μπορούν να εργαστούν νόμιμα από τον Μάιο, ούτε στο εσωτερικό ούτε στο εξωτερικό, λόγω των αυστηρών ελέγχων. Όπως σημείωσε, δεν υπάρχει ακόμη σαφές χρονοδιάγραμμα ούτε συμφωνία για την προμήθεια των καρτών, ενώ καθυστερήσεις καταγράφονται και στις αρμόδιες υπηρεσίες, παρά την κατάθεση των απαιτούμενων δικαιολογητικών.

Παράλληλα, επεσήμανε το ζήτημα της μείωσης του ορίου ταχύτητας για τα φορτηγά στα 80 χλμ./ώρα στο εθνικό οδικό δίκτυο, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη ισχύουν τα 90 χλμ./ώρα, χαρακτηρίζοντας το μέτρο καθαρά εισπρακτικό, ιδίως στον άξονα ΑθήναΘεσσαλονίκη όπου συγκεντρώνεται το μεγαλύτερο μέρος των μεταφορών.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στους αυστηρούς ελέγχους ωραρίου εργασίας, με πρόστιμα που φτάνουν τα 1.500 και 2.000 ευρώ για μικρές υπερβάσεις, συχνά λόγω καθυστερήσεων από καιρικές συνθήκες, κυκλοφοριακά προβλήματα ή αγροτικά μπλόκα. Όπως υπογράμμισε, οι οδηγοί τιμωρούνται ακόμη και όταν υπερβαίνουν οριακά τον χρόνο εργασίας για να επιστρέψουν στα σπίτια τους.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου κατήγγειλε επίσης αθέμιτο ανταγωνισμό από αλλοδαπά φορτηγά που δραστηριοποιούνται παράνομα στην εσωτερική αγορά χωρίς επαρκείς ελέγχους. Τέλος, δήλωσε τη στήριξη του κλάδου στις κινητοποιήσεις των αγροτών και προανήγγειλε γενικές συνελεύσεις την Κυριακή 21 Δεκεμβρίου, από τις οποίες αναμένεται να προκύψουν αποφάσεις για απεργιακές κινητοποιήσεις των αυτοκινητιστών.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio