Μαγνησία

Πανελλαδική κινητοποίηση από τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ μετά τις γιορτές

Πανελλαδική κινητοποίηση από τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ μετά τις γιορτές

Σε πανελλαδική κινητοποίηση προχωρούν τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ, εκφράζοντας την έντονη αντίδρασή τους στο θεσμικό πλαίσιο που δρομολογεί η κυβέρνηση, όπως καταγγέλλουν για τον αποκλεισμό τους από το μεταφορικό ισοζύγιο. Αφορμή, όπως δηλώνουν, αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο η

Σε πανελλαδική κινητοποίηση προχωρούν τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ, εκφράζοντας την έντονη αντίδρασή τους στο θεσμικό πλαίσιο που δρομολογεί η κυβέρνηση, όπως καταγγέλλουν για τον αποκλεισμό τους από το μεταφορικό ισοζύγιο. Αφορμή, όπως δηλώνουν, αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο η κυβέρνηση προχωρά στους διαγωνισμούς για τις υπεραστικές μεταφορές, αλλάζοντας εκ των υστέρων τους όρους που είχαν τεθεί σε διαβούλευση.

Μιλώντας για το θέμα στην ΕΡΤ Βόλου, ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, Δημήτρης Κολυνδρίνης υπογράμμισε ότι το μείζον ζήτημα για τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ αφορά το νομοθετικό πλαίσιο των διαγωνισμών για το μεταφορικό έργο. Όπως ανέφερε, ενώ ο νόμος του 2022 και το τεύχος που τέθηκε σε διαβούλευση προέβλεπαν συγκεκριμένους όρους, μετά τη λήξη της διαβούλευσης οι όροι άλλαξαν αιφνιδιαστικά. Οι νέες προβλέψεις, σύμφωνα με τον ίδιο, οδηγούν σε υποχρεωτική δημιουργία μεγάλων εταιρικών σχημάτων ανά περιφέρεια, με κεφαλαιακές και ασφαλιστικές απαιτήσεις που καθιστούν πρακτικά αδύνατη τη συμμετοχή των σημερινών ΚΤΕΛ.

Μιλάμε για οικονομικό και λειτουργικό αφανισμό των ΚΤΕΛ, έναν ξαφνικό θάνατο, τόνισε, προσθέτοντας ότι οι όροι είναι φωτογραφικοί και ευνοούν μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες που επιδιώκουν να εισέλθουν στην ελληνική αγορά, επιλέγοντας μόνο τις κερδοφόρες γραμμές και αφήνοντας ακάλυπτες τις απομακρυσμένες περιοχές.

Στο πλαίσιο αυτό, τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ έχουν αποφασίσει προειδοποιητική 24ωρη απεργία στις 8 Ιανουαρίου, αμέσως μετά τις γιορτές, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις μέσα στις ημέρες αυξημένης μετακίνησης. Όπως κατέληξε ο κ. Κολυνδρίνης, το ζήτημα δεν αφορά μόνο τα ΚΤΕΛ, αλλά την ίδια την περιφερειακή συγκοινωνία και το δικαίωμα των πολιτών να ζουν και να μετακινούνται με ασφάλεια σε κάθε περιοχή της χώρας.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου, η Περιφέρεια Θεσσαλίας εξέδωσε επικαιροποιημένες οδηγίες σχετικά με τη διακίνηση ζωοτροφών, στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης της ευλογίας των αιγοπροβάτων. Οι οδηγίες παρουσιάστηκαν σε ευρεία σύσκεψη με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Περιφέρειας, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και αρμόδιων υπηρεσιακών στελεχών, και αφορούν αυστηρά μέτρα βιοασφάλειας που οφείλουν να τηρούν επιχειρήσεις ζωοτροφών και παραγωγοί σε όλη την...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Πώς είναι δυνατόν η Πολιτεία να απαιτεί την εφαρμογή τόσο αυστηρών και κοστοβόρων μέτρων βιοασφάλειας, χωρίς να προβλέπει καμία οικονομική στήριξη ή αποζημίωση για τους κτηνοτρόφους και τους μεταφορείς που καλούνται να τα υλοποιήσουν;

2. Πόσο ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο είναι ένα πλαίσιο οδηγιών που σχεδιάζεται “επί χάρτου”, όταν αγνοεί πλήρως τις πραγματικές συνθήκες της αγροτικής καθημερινότητας και τις αντικειμενικές δυσκολίες μετακίνησης και ελέγχου στην ύπαιθρο;

3. Γιατί, ενώ η ευλογιά αιγοπροβάτων αποτελεί σοβαρή υγειονομική και οικονομική κρίση, απουσιάζει κάθε σαφής αναφορά σε ουσιαστικά μέτρα πρόληψης και στήριξης (όπως εμβολιασμοί, ενίσχυση κτηνιατρικών υπηρεσιών και άμεσες αποζημιώσεις), με την ευθύνη να μετακυλίεται σχεδόν αποκλειστικά στους παραγωγούς;

designed & hosted by
32bit Creative Studio