Πολιτική

Την Τρίτη η ψηφοφορία για το ψηφιακό ευρώ – «Η ευρωπαϊκή κυριαρχία θα ενισχυθεί», λέει ο Ν. Παπανδρέου

Την Τρίτη η ψηφοφορία για το ψηφιακό ευρώ – «Η ευρωπαϊκή κυριαρχία θα ενισχυθεί», λέει ο Ν. Παπανδρέου

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Μια κρίσιμη ψηφοφορία για το ευρώ θα διεξαχθεί αύριο Τρίτη, 23 Ιουνίου, στην επιτροπή Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων (ECON) του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου.

Η ψηφοφορία αφορά στη νέα νομοθεσία της ΕΕ για την εισαγωγή του ψηφιακού ευρώ. Εισηγητής – διαπραγματευτής από την πλευρά των Ευρωπαίων Σοσιαλιστών και Δημοκρατών είναι ο Νίκος Παπανδρέου, ο οποίος όπως αναφέρει και στην επίσημη ενημέρωσή του το S&D «έχει αγωνιστεί με νύχια και με δόντια για να αξιοποιήσει πλήρως το δυναμικό αυτού του έργου και να διασφαλίσει ότι θα λειτουργεί στην πραγματική οικονομία – στον φούρνο, στο φαρμακείο, στη μικρή μπουτίκ και στο πάγκο της αγοράς».

«Η Ευρωπαϊκή κυριαρχία θα ενισχυθεί έναντι τρίτων χωρών»

Εν όψει της κρίσιμης ψηφοφορίας ο Έλληνας ευρωβουλευτής δήλωσε ότι «βρισκόμαστε ένα βήμα πριν από μια μεγάλη κατάκτηση για το ευρωπαϊκό οικοδόμημα. Το κοινό μας νόμισμα θα αποκτήσει και ψηφιακή μορφή δίνοντας όχι μόνο ευκολία στις καθημερινές μας συναλλαγές αλλά κάτι ακόμα πιο σημαντικό, που είναι η ανεξαρτησία από ξένα συστήματα πληρωμών. Η Ευρωπαϊκή κυριαρχία θα ενισχυθεί έναντι τρίτων χωρών, ενώ όλες οι διαδικασίες θα είναι εγγυημένες από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα».

Συνέχισε λέγοντας πως «με την έναρξη της χρήσης του ψηφιακού ευρώ οι Ευρωπαίοι καταναλωτές αλλά και έμποροι θα δουν σημαντικές μειώσεις στις χρεώσεις που πληρώνουν μέχρι σήμερα για τις συναλλαγές του. Ελπίζω πως η αυριανή ψηφοφορία θα δικαιώσει τις άοκνες και πολυετείς προσπάθειες μας ενάντια σε κέντρα που δεν επιθυμούσαν την δημιουργία του ψηφιακού ευρώ».

Τέλος, επισήμανε ότι «την Τρίτη ενισχύουμε την νομισματική ανεξαρτησία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και βάζουμε φραγμό στην εξάρτηση από συστήματα τρίτων που μπορούν να επηρεάσουν τη ζωή μας».

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;