Αθλητισμός

Λανουά και Γκαγκάτσης θέλουν να βγάλουν τα ντέρμπι με 4-5 (Έλληνες) διαιτητές

Λανουά και Γκαγκάτσης θέλουν να βγάλουν τα ντέρμπι με 4-5 (Έλληνες) διαιτητές

Το έφεραν από εδώ το έφεραν από εκεί, τελικά ο πρόεδρος της ΚΕΔ Στεφάν Λανουά και οι συνεργάτες του, με την στήριξη του προέδρου της ΕΠΟ Μάκη Γκαγκάτση θα προτείνουν την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι της Stoiximan Super League, με ξένους VAR. Η σχετική εισήγηση της ΚΕΔ θα συζητηθεί την Πέμπτη 25/6 στη συνεδρίαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ. Στη συγκεκριμένη επιτροπή μετέχουν εκπρόσωποι των Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ και απαραίτητη προϋπόθεση είναι να συμφωνήσουν οι ομάδες, καθώς, ξεκάθαρα, είναι δικό τους θέμα.

Η πρόταση του Λανουά έρχεται κόντρα και στον ίδιο τον Λανουά! Στις 21 Αυγούστου 2025 ο Γάλλος πρόεδρος της ΚΕΔ είχε δηλώσει ότι μπορεί να φτάσουμε στα 4-5 χρόνια για να δούμε Έλληνες διαιτητές σε ντέρμπι. «Έχουμε την πλήρη υποστήριξη της UEFA και θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία σε Έλληνες διαιτητές να προχωρήσουν. Χρειαζόμαστε όμως πολύ χρόνο και μπορεί να φτάσουμε 4-5 χρόνια», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά, στο πλαίσιο σεμιναρίου διαιτησίας.

Έγινε ένα… πείραμα στο Κύπελλο, το οποίο έκριναν πετυχημένο, όμως αυτό είναι μαγική εικόνα. Έβαλαν Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι, όπου δεν προέκυψαν πολλά δύσκολα ματς και πολλές δύσκολες φάσεις. Ακόμη και αυτές που έλαβαν χώρα, είχαμε παρεμβάσεις από τους ξένους VAR, επειδή οι Έλληνες διαιτητές δεν τόλμησαν να πάρουν «καυτές» αποφάσεις.

Η ανακύκλωση στο Κύπελλο

Επί της ουσίας ο πρόεδρος της ΚΕΔ Στεφάν Λανουά και ο πρόεδρος της ΕΠΟ Μάκης Γκαγκάτσης, ο οποίος τον περασμένο Φεβρουάριο στην απονομή των σημάτων στους διεθνείς διαιτητές, είχε δηλώσει ότι θα κάνει προσπάθεια να πείσει τις ομάδες για να σφυρίζουν Έλληνες στα ντέρμπι θέλουν να βγάλουν τα ντέρμπι της Super League 4-5 Έλληνες διαιτητές! Αν περάσει η πρόταση τα ντέρμπι θα σφυρίζουν οι Παπαπέτρου (Αθηνών), Φωτιάς (Πέλλας), Ευαγγέλου (Αθηνών), Τσακαλίδης (Χαλκιδικής), πιθανόν και ο Βεργέτης (Αρκαδίας).

Προς επιβεβαίωση των παραπάνω, αρκεί να θυμίσουμε ότι ο Λανουά όρισε τους ίδιους και τους ίδιους διαιτητές στο Κύπελλο. Όσον αφορά στις ρεβάνς των ημιτελικών ο Φωτιάς (Πέλλας) σφύριξε ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός, με ξένο VAR, τον Ολλανδό Ρούπερτι και ο Παπαπέτρου Λεβαδειακός-ΟΦΗ 0-1. Τα πρώτα ματς σφύριξαν ο Ευαγγέλου Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ 0-1, με VAR τον Κροάτη Μπέμπεκ και ο Τσακαλίδης ΟΦΗ-Λεβαδειακός 1-1.

Η επιβεβαίωση της ανακύκλωσης; Οι Φωτιάς (Λεβαδειακός-Κηφισιά), Παπαπέτρου (ΑΕΚ-ΟΦΗ), Τσακαλίδης (Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ) και Ευαγγέλου (Παναθηναϊκός-Αρης) είναι οι ρέφερι που σφύριξαν και τα ματς της προημιτελικής φάσης του Κυπέλλου.

Ούτε η UEFA ορίζει ‘Ελληνες

Ο Λανουά θέλει Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι, ενώ πριν από δυο χρόνια δεν έβρισκε δεύτερο Έλληνα διαιτητή για να καλύψει θέση διεθνή και την άφησε κενή! Το ίδιο πρόβλημα έχει και ενόψει Οκτωβρίου που πρέπει να εισηγηθεί στην UEFA για τις κενές θέσεις των Σιδηρόπουλου (Δωδεκανήσου), Παπαδόπουλου (Μακεδονίας). Δεν τον πείθουν οι Μόσχου (Λασιθίου), Ματσούκας (Εύβοιας), Τσιμεντερίδης (Κοζάνης) αλλά δεν μπορεί να κάνει κι αλλιώς, επειδή πρέπει να δείξει… πρόοδο και θα προτείνει δυο εξ αυτών. Θα γελάει ο κόσμος αν και πάλι αφήσει κενή θέση, θα είναι σα να αδειάζει τον εαυτό του.

Ο Λανουά και ο Γκαγκάτσης θέλουν Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι, τη στιγμή που δεν τους εμπιστεύεται ούτε η UEFA σε δύσκολα ματς. Ουδείς σφύριξε παιχνίδι για τη League Phase του Champions League, ουδείς ορίστηκε σε προημιτελικό ή ημιτελικό Champions Legaue, Europa League, ή Conference League.

Έφεραν τον Λανουά για να επιλέγει ξένους ρέφερι από το πάνω ράφι, προκειμένου να αποφεύγονται οι εντάσεις μεταξύ των ομάδων και θέλουν να επαναφέρουν τους Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι, έστω και με ξένους VAR! Θα ορίζει ο Λανουά που έκανε διεθνή τον Τσακαλίδη, ο οποίος έφυγε «νύχτα» από την τελική φάση του Euro U17 (25 Μαϊου-7 Ιουνίου στην Εσθονία), καθώς απογοήτευσε. Θα ορίζει ο Λανουά που έφερε ξένους ρέφερι οι οποίοι προκάλεσαν…

Για να μην αναφέρουμε ότι η UEFA δεν κάλυψε την θέση του ελίτ Σιδηρόπουλο, όταν τον υποβίβασε στην πρώτη κατηγορία, πριν τον αποπέμψουν από τον πίνακα της Super League.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;