Αθλητισμός

Ο Νίστρουπ μισεί τα «πρότζεκτ» και θέλει να είναι πρώτος

Ο Νίστρουπ μισεί τα «πρότζεκτ» και θέλει να είναι πρώτος

Την Κυριακή 21 Ιουνίου, δύο ώρες πριν την παρουσίαση του στους Έλληνες δημοσιογράφους, ο Τζέικομπ Νίστρουπ παραχώρησε μία άλλη συνέντευξη, στη δανέζικη ιστοσελίδα «Copenhagen Sundays». Απέναντι σε έναν συμπατριώτη του απεσταλμένο και με την οικειότητα της γλώσσας, ο Νίστρουπ ένιωσε πιο άνετα για να μοιραστεί περισσότερες λεπτομέρειες για την καριέρα του, τις αποφάσεις και τις επιλογές του.

Το μεγαλύτερο μέρος της συνέντευξης αφορούσε την Κοπεγχάγη και τη διακοπή της συνεργασίας τους τον περασμένο Μάρτιο. Φυσιολογικό γεγονός, αφού πρόκειται για δανέζικο μέσο ενημέρωσης, με Δανούς αναγνώστες. Παρόλα αυτά, ο Νίστρουπ αναφέρθηκε και στον Παναθηναϊκό και στη μετακόμιση του στην Αθήνα.

Ανεξαρτήτως του θέματος που σχολίαζε, ήταν άμεσα αντιληπτό πως ο Νίστρουπ θεωρεί εαυτόν ως δίδυμο με τον Στέφαν Μάντσεν. Τόνισε με έμφαση πως αποφάσισαν να φύγουν μαζί από την Κοπεγχάγη και θα λαμβάναν από κοινού την απόφαση για την επόμενη δουλειά τους. Λειτουργούν συνειδητά ως επαγγελματικό ζευγάρι και ο Νίστρουπ τον ανέφερε πάνω από 50 φορές στις απαντήσεις του.

Σε μία άλλη σατανική σύμπτωση, νωρίς στη συνέντευξη και στον διάλογο για την Κοπεγχάγη ο Νίστρουπ αναφέρει τυχαία πως «μισώ τη λέξη πρότζεκτ». Προφανώς ο 38χρονος προπονητής αγνοεί ότι οι οπαδοί του Παναθηναϊκού νιώθουν τα ίδια συναισθήματα για τη συγκεκριμένη λέξη, επειδή την άκουγαν διαρκώς ως δικαιολογία από τον προκάτοχο του Δανού, τον Ράφα Μπενίτεθ. «Έχουμε ένα τριετές πρότζεκτ» επαναλάμβανε διαρκώς ο Ράφα, όταν το Τριφύλλι χειροτέρευε όλο και περισσότερο…

«Θέλω να είμαι πρώτος, όχι δέκατος»

Πρώτο και κύριο, ο Νίστρουπ ρωτήθηκε γιατί επέλεξε τον Παναθηναϊκό και δεν περίμενε την ευκαιρία ενός μεγάλου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ο Νίστρουπ εξήγησε τα κριτήρια του: «Δεν διάλεξα πρωτάθλημα, διάλεξα ομάδα. Γιατί θέλω να διεκδικώ τίτλους και ήθελα πολύ να παίξω ξανά σε ευρωπαϊκά παιχνίδια. Ήθελα να είμαι στη μεγαλύτερη ομάδα μιας χώρας. Ήμουν σε μία από τις μεγαλύτερες ομάδες της Δανίας, τώρα είμαι σε μία από τις μεγαλύτερες της Ελλάδας. Αυτό μετράει για μένα, να είμαι στην κορυφή. Δεν ήθελα να είμαι στο καλύτερο πρωτάθλημα, αλλά να είμαι το νούμερο 10. Θέλω να ανταγωνίζομαι για τις πρώτες θέσεις».

Ποια ήταν η πρώτη του σκέψη για τον Παναθηναϊκό; Η απάντηση προξενεί εντύπωση: «Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν πως είμαι απόλυτα ταιριαστός για τον Παναθηναϊκό». Ανάλογη ήταν η περιγραφή που επέλεξε ο Νίστρουπ για το Τριφύλλι: «Θα έλεγα τον Παναθηναϊκό έναν κοιμώμενο γίγαντα. Είναι ένας τεράστιος σύλλογος και όσα περισσότερα μαθαίνεις, ακούς και ανακαλύπτεις, το καταλαβαίνεις. Από πολύ νωρίς ο Στέφαν (Μάντσεν) και εγώ ερωτευτήκαμε τα όνειρα και τις φιλοδοξίες του συλλόγου».

Ο Νίστρουπ ανέδειξε την ανάγκη της κατάκτησης του πρωταθλήματος: «Αυτή είναι η πιο ξεκάθαρη φιλοδοξία μας, το κοινό όνειρο μας στον Παναθηναϊκό. Είναι αυτό που θέλουμε να πετύχουμε, εκεί που θέλουμε να πάμε». Η αίσθηση που έχουμε στην Ελλάδα είναι πως η πίεση και η εχθρικότητα στα γήπεδα διαφέρουν πάρα πολύ από την πιο εξευγενισμένη ατμόσφαιρα στη Βόρεια Ευρώπη. Πάντως, ο Νίστρουπ ανυπομονεί να βιώσει τα ελληνικά παιχνίδια: «Αυτό είναι θετικό. Ανυπομονώ να βρεθώ σε τέτοια γήπεδα».

Η επαφή με Μπαλντίνι και ο Αλαφούζος

Η πρώτη επαφή ήταν σημαντική για τον Νίστρουπ. Και την ανέλαβε ο Φράνκο Μπαλντίνι: «Ο πρώτος με τον οποίο μίλησα για τον Παναθηναϊκό ήταν ο Φράνκο Μπαλντίνι. Πρώην αθλητικός διευθυντής σε Τότεναμ, Ρόμα και Ρεάλ Μαδρίτης. Ο οποίος τώρα είναι στενός φίλος του προέδρου μας και σύμβουλος του. Αυτός μου μίλησε πρώτη φορά». Σημασία είχαν και άλλα κριτήρια για τον 38χρονο τεχνικό: «Έχω μία εξαιρετική εντύπωση για τον ιδιοκτήτη και τη διοίκηση εδώ. Όχι μόνο από τη δική μου έρευνα, αλλά και από τους ανθρώπους που ζήτησα πληροφορίες. Για αυτό απάντησα θετικά στην πρόταση τους».

A post shared by Panathinaikos FC (@fcpanathinaikos)

Ο Τζέικομπ Νίστρουπ αποκάλυψε με ποιους μιλάει περισσότερο κάθε μέρα. Αν για τον Κοτσόλη όλοι το περιμέναμε, το άλλο πρόσωπο μας εξέπληξε: «Το οργανόγραμμα της διοίκησης έχει πολλά άτομα πάνω από μένα. Έχω μιλήσει με πολλούς. Αλλά αυτοί με τους οποίους έχω τη μεγαλύτερη επαφή στην καθημερινότητα, είναι ο τεχνικός διευθυντής, ο Στέφανος Κοτσόλης και μετά ο πρόεδρος μας. Έχουμε πολλούς πόρους για την ενίσχυση μας και το ζητούμενο είναι να τους εκμεταλλευτούμε σωστά».

Ο Νίστρουπ έχει ξαναχτίσει ομάδα από το μηδέν

Ο Νίστρουπ έχει αναλάβει την ανοικοδόμηση του Παναθηναϊκού και την παρομοίωσε με τη διαδικασία που επέβλεψε στην Κοπεγχάγη πριν δύο χρόνια: «Αυτό που θα κάνουμε φέτος στον Παναθηναϊκό, μοιάζει πάρα πολύ με αυτό που κάναμε στην Κοπεγχάγη το καλοκαίρι του 2024. Όταν διώξαμε δέκα ποδοσφαιριστές και φέραμε δέκα καινούργιους. Αυτό θα συμβεί και εδώ. Πολλοί παίκτες έχουν ενημερωθεί ότι θα φύγουν. Και είναι καλοί παίκτες. Η δουλειά μας είναι να φτιάξουμε μία ομάδα που θα είναι ανταγωνιστική».

Για τον εγχώριο ανταγωνισμό, ο Νίστρουπ έδειξε ενήμερος: «Υπάρχουν πάρα πολλές καλές ομάδες στην Ελλάδα. Μερικές έχουν δείξει την αξία τους στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Έχω μεγάλο σεβασμό για τους αντιπάλους μας. Πριν δυο χρόνια, ο Παναθηναϊκός παραλίγο να στεφθεί πρωταθλητής μετά από πολλά χρόνια. Την προηγούμενη δεκαετία χτυπήθηκε από την οικονομική κρίση, πέρασε δύσκολα χρόνια και τώρα θέλει να επιστρέψει στην κορυφή. Εγώ θέλω να τον βοηθήσω να τα καταφέρει».

Ο Νίστρουπ αναφέρθηκε και στην ένταξη του Ζέκα το επιτελείο του, θυμίζοντας τη γνωριμία τους από την Κοπεγχάγη: «Είναι σημαντικό να έχεις ανθρώπους που γνωρίζουν έναν σύλλογο. Ξέρουμε τον Ζέκα, τον χαρακτήρα του και τι πρεσβεύει. Ξέρει την ελληνική κουλτούρα, ξέρει τι σημαίνει ο Παναθηναϊκός και το ελληνικό ποδόσφαιρο. Κυρίως, έχει μεγάλη όρεξη να αρχίσει τη δική του καριέρα μετά το ποδόσφαιρο. Είναι δώρο όταν έρχεσαι σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον και συναντάς έναν παλιό αρχηγό σου, με τον οποίο είχες επαφή και αυτός έχει σημαντικό ρόλο εκεί που πας να δουλέψεις, είναι κρίμα να μην τον αξιοποιήσει».

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;